Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Polacy wolą kupić mniejszą ilość alkoholu o wysokiej jakości

- Polscy konsumenci zwracają coraz większą uwagę na jakość. Jest to związane przede wszystkim ze zmieniającym się wizerunkiem wódki, która coraz częściej postrzegana jest jako wyrafinowany trunek, który się degustuje - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard.

Polacy wolą kupić mniejszą ilość alkoholu o wysokiej jakości
Erik Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard, fot. mat. pras.

Erik Benoist przewiduje, że w najbliższych latach na rynku alkoholi mocnych będą utrzymywały się widoczne obecnie trendy.

- Spodziewamy się, że Polacy w jeszcze większym stopniu postawią na jakość spożywanego alkoholu. Od jakiegoś czasu obserwujemy trend premiumizacji produktów alkoholowych. Jako Wyborowa Pernod Ricard chcemy wychodzić naprzeciw tym oczekiwaniom i z pewnością nasze portfolio będziemy dopasowywali do ich gustu. Przewidujemy, że ten trend będzie się utrzymywał i rozwijał, dlatego poszerzyliśmy ofertę wódek premium. Na świecie widać również rosnące zainteresowanie takimi trunkami jak gin czy rum. Moda na te alkohole pewnie wkrótce trafi również do Polski - dodaje.

Prezes Wyborowa Pernod Ricard przyznał również, że firma włącza się w działania na rzecz świadomej konsumpcji alkoholu.

- Jako przedstawiciel branży alkoholowej, zwracamy szczególną uwagę na edukację
w zakresie jego konsumpcji. W Polsce współpracujemy z organizacjami branżowymi: Związkiem Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy oraz Stowarzyszeniem Polska Wódka. Realizujemy własne kampanie edukacyjne, m.in. „Piłem – Nie Jadę!”. Jesteśmy także aktywnym uczestnikiem branżowych kampanii, np. organizowanej przez ZP PPS – „Tu się sprawdza dorosłość” czy kampanią „Pływam bez promili” prowadzoną konsekwentnie od kilku lat przez Stowarzyszenie Polska Wódka - dodaje.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa. W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eric Benoist RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    rynek alkoholu w Polsce RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    rynek wódki 2016 RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    Wyborowa RSS ALERT    /    premiumizacja RSS ALERT    /    gin RSS ALERT    /    rum RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.245.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.