REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polska Rada Winiarstwa: Ten rok jest rokiem cydru

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 29-08-2013, 11:45
Polska Rada Winiarstwa: Ten rok jest rokiem cydru

Upały zawsze sprzyjają konsumpcji lekkich i orzeźwiających napojów. Jednak ten rok można śmiało nazwać rokiem cydrów - podsumowuje Polska Rada Winiarstwa.

REKLAMA

Warwin jako pierwszy wprowadził w maju tego roku do obrotu cydr pod marką Warka Cider. Oficjalna prezentacja produktu odbyła się na konferencji prasowej Polskiej Rady Winiarstwa 12 czerwca 2013 r. w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

- W odniesieniu do statystyk, na podsumowania przyjdzie czas na koniec roku - mówi Daniel Wiśniewski, dyrektor handlowy Warwin S.A. - Nie wchodząc w szczegóły objęte tajemnicą handlową, możemy dziś jedynie zdradzić, że nasze nowe produkty sprzedają się bardzo dobrze, ze względu na ich doskonałą relację jakości do ceny. Bazując na danych sprzedażowych i ich dynamice, jesteśmy przekonani że uda nam się sprzedać w tym roku ponad 1 mln butelek cydrów i perry. Na przyszły rok nasze plany zakładają sprzedaż ponad 10 mln butelek z czego około 40-50 proc. powinien stanowić eksport - dodaje.

Warwin, w kontekście dwóch nowych produktów wprowadzonych latem na rynek: Warki Cider i Warki Perry oraz ich sukcesu sprzedażowego, ocenia tegoroczne lato bardzo dobrze. Firma na jesień i zimę szykuje nowości. Szczegółów na razie nie chce zdradzić, ale zapewnia, że będą to produkty, które podbiją serca konsumentów, gdy temperatura za oknem nieco spadnie.

Firma Jantoń ani cydrów, ani innych lekkich napojów w tym sezonie nie sprzedawała, dlatego nie może odnieść się do tego segmentu winiarskiego. Pomimo tego, że latem wino sprzedaje się nieco słabiej, firma odnotowała około 5-proc. wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Konsumenci najczęściej sięgali po wina białe i różowe. Na sezon jesienny Jantoń planuje wprowadzić na rynek kilka nowych produktów. Najszybciej, bo już w drugiej połowie września na sklepowych półkach będziemy mogli zobaczyć cydr firmy Jantoń.

- Jeszcze w tym roku zamierzamy zaskoczyć konsumentów produktami, których nie ma na polskim rynku - mówi Ewelina Szkodzińska, PR manager firmy Jantoń S.A. Sp. K.

Dla Vinpolu ten rok jest szczególnie udany w kilku kategoriach produktowych. Na szczególna uwagę zasługuje marka Totino, (która wg danych Nielsen MAT AM2013) jest najbardziej dynamiczną i o największym przyroście sprzedaży marką w kategorii win ziołowych i wermutów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH