Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polsko-czeskie piwo od Grupy Żywiec

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 17-08-2015, 10:35
Polsko-czeskie piwo od Grupy Żywiec
Brackie Pils - nowe piwo od Grupy Żywiec

Grupa Żywiec wprowadza na rynek polsko-czeskie piwo - Brackie Pils. Jego receptura łączy polski słód z czeskim chmielem żateckim i stworzona została wspólnie przez browarników z Polski i Czech. Brackie Pils od września dostępne będzie w sklepach w woj.: śląskim, opolskim i dolnośląskim. Wprowadzeniu nowej marki towarzyszyć będzie szeroka komunikacja marketingowa.

Receptura Brackie Pils powstała w Cieszynie - wyjątkowym mieście, gdzie na dwóch brzegach rzeki Olzy Polacy i Czesi wspólnie żyją, pracują i wymieniają się doświadczeniami.  Stworzyło ją dwóch browarników: z Cieszyna i Czech, a każdy z nich wniósł do tego wyjątkowego piwa swoje wieloletnie doświadczenie i kunszt piwowarski.  Mirosław Pastucha to piwowar z niemal 20-letnim stażem, który poznawał tajniki warzenia doskonałego piwa od swojego ojca, także browarnika. Czeski piwowar, Svatopluk Vrzala swoją karierę w browarnictwie rozpoczął po ukończeniu studiów w Pradze i od tego czasu z niesłabnącą pasją warzy kolejne piwa.

Brackie Pils powstaje na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego, dzięki temu łączy w sobie pełny, bogaty smak piw polskich i aromatyczność pilzneńskich piw czeskich.  

Na początku września Brackie Pils trafi do sklepów w województwach śląskim, opolskim i dolnośląskim. Dostępne będzie w butelkach zwrotnych 500 ml oraz czteropaku puszki 500 ml.

Wprowadzenie piwa Brackie Pils wspierać będzie szeroka kampania OOH, digital oraz PR, a także działania BTL w punktach sprzedaży. Aby podkreślić wyjątkowe, polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w komunikacji pojawią się wizerunki dwóch autentycznych browarników, autorów receptury: Mirosława Pastuchy z Polski i Svatopluka Vrzaly z Czech. Konsumenci będą też mogli poznać Brackie Pils podczas akcji samplingowej zaplanowanej na wrzesień 2015 r.

Kampanię przygotowała agencja Just, materiały BTL agencja Global, działania digital prowadzi agencja Insignia, a za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR. Akcję samplingową poprowadzi agencja Goh.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH