Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes Ambry na FRSiH: Rynek alkoholi przechodzi transformację, liczy się produkt i konsument

Rynek alkoholi przechodzi transformację. Następuje powrót do produktu i jakości, a konsument stał się stroną i podmiotem transakcji - mówił Robert Ogór, prezes grupy Ambra w trakcie debaty „Rynek alkoholi - nowe przepisy, nowe trendy i nowi konsumenci” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Prezes Ambry na FRSiH: Rynek alkoholi przechodzi transformację, liczy się produkt i konsument
Robert Ogór fot. PTWP

- Rynek alkoholi przechodzi transformację i za najważniejszą cechę tej transformacji uznałbym powrót do produktu. To co zmienia rynek spożywczy, w tym także rynek alkoholi, to przywrócenie podmiotowości i asertywności konsumenta jako strony transakcji - mówił Robert Ogór.

- Konsument powiedział „sprawdzam” do wszystkich branż, co widzimy silnie na przykładzie rewolucji piwnej, czy na rynku soków, gdzie wejście soków tłoczonych w zasadzie spustoszyło ten rynek wielkiego przemysłu i produktu zunifikowanego, nierozróżnialnego. Dziś, dla kogoś kto takiego  tłoczonego soku raz spróbował, to już nie ma powrotu. To samo wydarzyło się w branży piwnej, gdy weszły produkty kraftowe - dodał.

- To co się rozgrywa na naszych oczach to upodmiotowienie konsumenta, który produktom powiedział sprawdzam. To konsument jest tym, który mówi, a nie tylko słucha, konsument jest też tym,  który tworzy komunikację, bo zwiększyła się też ilość źródeł komunikacji – mówił też prezes Ambry.

I podkreślił, że w przypadku propozycji jaką producent składa konsumentom źródłem wartości jest empatia, czyli rzetelny ogląd tego, co dzieje się po drugiej stronie, jakie są potrzeby i aspiracje konsumenta. – A następnie złożenie mu adekwatnej do tego wszystkiego propozycji, ponieważ za taką adekwatną propozycję konsument jest skłonny zapłacić – mówił Robert Ogór.

- Nie znam żadnej innej wizji biznesowej poza taką, że jedyną, która ma sens jest wizja produktu. Uważam, że jest bardzo wiele miejsca na innowacje produktowe, ale innowacja powinna wynikać z empatii i rozpoznania, które jest adekwatne do czegoś czego potrzebują konsumenci – podkreślał prezes grupy Ambra.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek alkoholi RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    rynek wina RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    FRSiH 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.