Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Carlsberg Polska: w tym roku wprowadzamy kolejne innowacje, nowości, inwestujemy w marki

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-06-2017, 10:41
Prezes Carlsberg Polska: w tym roku wprowadzamy kolejne innowacje, nowości, inwestujemy w marki
Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska fot. Carlsberg Polska

Carlsberg Polska stawia w tym roku na kolejne innowacje, piwa smakowe, a także nowości. Firma planuje też kontynuować inwestycje w marki i działania na poziomie sklepów – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

Jakie rysują się perspektywy przed browarami Carlsberg Polska w tym roku i jakie działania będzie prowadzić, aby biznes rósł?

- Po pierwsze wprowadzamy innowacje. Okocim Radler Limonka i owoce leśne już jest na rynku i został  pozytywnie przyjęty. Do wprowadzenia zachęcił nas sukces dwóch wcześniejszych wariantów – Okocim Radler Limonka i Okocim Radler Grejpfrut, które dwa lata z rzędu zdobyły medale na konkursie piwnym Chmielaki Krasnostawskie. Na półki trafił już też nowy wariant Somersby – Somersby Apple Secco Taste, napój piwny o smaku wytrawnych jabłek – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.

- Przygotowujemy także nowości na sezon jesienno-zimowy, ale o tym poinformujemy nieco później – dodaje.

- Nadal będziemy wspierać innowacje wprowadzone w 2016 roku, np. Kasztelana Pszenicznego Niepasteryzowanego klarownego – pierwsze tego typu piwo w Polsce. Dodatkową zachętą jest brązowy medalem jednego z najbardziej prestiżowych konkursów piwnych na świecie - European Beer Star Award 2016 przyznany temu wariantowi Kasztelana - mówi też Tomasz Bławat.

Dodaje, że firma planuje też kontynuować inwestycje w swoje marki, szczególnie w Okocim.

- Widzimy pozytywne rezultaty odświeżenia marki. Powróciła do swoich korzeni, do 170-letniej tradycji Browaru Okocim i dawnej receptury jasnego pełnego, które było pierwszym piwem tego gatunku uwarzonym na ziemiach polskich już w 1845 roku. Ujednoliciliśmy wygląd opakowań – po raz pierwszy zastosowaliśmy etykietę 360 st., opasującą całą butelkę, na której przekazujemy konsumentom dodatkowe informacji na temat piwa i marki Okocim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Bławat.

- Prowadzimy także działania i promocje dla marki Carlsberg, która obchodzi 170 rocznicę istnienia. Podkreślamy jej duńskość, wysoką jakość, która zagwarantowała marce i firmie sukces przez prawie dwa wieki - dodaje.

- Działamy również na poziomie klientów i sklepów, gdzie dokonaliśmy zmian w  dotarciu do rynku. Mamy dość szeroki program wprowadzenia nowych lodówek, na których opieramy nasz wzrost w poszczególnych regionach sprzedaży - mówi też prezes Carlsberg Polska.

- Liczymy oczywiście na dalsze budowanie wartości kategorii i stabilizację cen. Mamy nadzieję, że dzięki wyższej sprzedaży innowacji i droższych produktów,  średnie ceny piwa będą odzwierciedlały ich  jakość i będą źródłem wartości zarówno dla detalistów jak i dla branży - podkreśla.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.