Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes Grupy Ambra: Nakłady na otwarcie sieci sprzedaży Distillers Limited sięgną 0,5-0,6 mln zł

Ambra poniesie w 2018/2019 roku nakłady na uruchomienie sieci sprzedaży alkoholi mocnych premium Distillers Limited rzędu 500-600 tys. złotych – mówi prezes Grupy Ambra, Robert Ogór.

Prezes Grupy Ambra: Nakłady na otwarcie sieci sprzedaży Distillers Limited sięgną 0,5-0,6 mln zł
Robert Ogór, prezes Grupy Ambra fot. PTWP

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 28-11-2018, 11:48

W przyszłym roku Ambra zacznie przekształcać swoje sklepy winiarskie w placówki partnerskie, gdzie Centrum Wina i Distillers Limited będą występowały jako równorzędne marki. Dzięki temu niemal od razu Ambra będzie mieć 29 punktów sprzedaży z alkoholami mocnymi premium.

- Przewidujemy, że nakłady pozostaną w granicach ok. 500-600 tys. złotych (…) Finansowanie rozwoju Centrum Wina i Distillers Limited oparte będzie na przepływach operacyjnych – mówi Robert Ogór.

- Strategia Distillers Limited skoncentrowana jest wokół oferty producentów niekoncernowych, unikalnych produktów dla miłośników poszukujących "czegoś lepszego" niż popularne marki z supermarketów. Strategia ta odpowiada na podobny trend i potrzeby konsumentów premium, co strategia Centrum Wina – dodaje.

Robert Ogór nie wyklucza też otwarcia w kolejnym roku 2-3 nowych sklepów Centrum Wina pod warunkiem pojawienia się atrakcyjnych lokalizacji.

Początkowo w ramach Distillers Limited będzie oferowanych 150 rodzajów alkoholi mocnych premium, w tym 100 whisky, z 14 państw m.in. Szkocji, Irlandii, Tajwanu, czy Japonii. W ciągu dwóch lat oferta alkoholi mocnych premium ma być co najmniej podwojona.

Ambra będzie miała wyłączność na marki whisky oferowane w sieci Distillers Limited.

- Podobnie jak w przypadku Centrum Wina nasi dostawcy "Distillersi" to partnerzy, dla których jesteśmy w Polsce wyłącznym importerem i dystrybutorem. W ofercie sklepów oprócz tego znajduje się również ograniczona lista znanych marek dla klientów szczególnie do nich przywiązanych – mówi prezes grupy Ambra.

Czytaj też: "Prezes Grupy Ambra o „klątwie jabola” i rozwoju sieci sprzedaży alkoholi Distillers Limited (wideo)"

Czy marża na alkoholach mocne premium jest lepsza niż w przypadku win? - W przededniu premiery Distillers Limited udział alkoholi mocnych w sprzedaży sklepów Centrum Wina wynosił 15 proc. Potencjał wynikający z wydatków konsumenckich na alkohole mocne premium jest tymczasem nie mniejszy niż wydatki na wino. Od stycznia 2019 r. rozpoczynamy rebranding sklepów oraz aktywacje Distillers Limited, z którą będziemy docierać do nowych grup konsumentów. Oczekujemy już w roku 2019 pozytywnego wpływu na wzrost sprzedaży w sklepach. Równolegle "Distillersi" ruszają do "naszych" restauracji obsługiwanych przez Centrum Wina. Marża na alkoholach mocnych z własnego importu jest porównywalna do marż na winach – mówi Robert Ogór.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    Centrum Wina RSS ALERT    /    Distillers Limited RSS ALERT    /    sklepy winiarskie RSS ALERT    /    sklepy specjalistyczne RSS ALERT    /    sklepy z alkoholem RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.43.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.