Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Prezes Grupy Belvedere: Mamy jeszcze dużo możliwości w Polsce

Grupa Belvedere ma jeszcze dużo miejsca do poprawy i dużo możliwości działań w Polsce. Grupa chce wprowadzać na polski rynek nowe produkty i marki jak np. Fruits and Wine oraz Marie Brizard – zapowiada w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Jean-Noel Reynaud, prezes Grupy Belvedere.

Prezes Grupy Belvedere: Mamy jeszcze dużo możliwości w Polsce
fot. Belvedere

- Mamy jeszcze dużo miejsca do poprawy i dużo możliwości do działania. Weźmy np. Krupnik, czyli naszą największą markę wódki w Polsce z udziałem rynkowym na poziomie ponad 11 proc. w ujęciu wolumenowym. Jak wiadomo jednym z ważnych segmentów w Polsce jest segment wódek smakowych – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Jean-Noel Reynaud.

- Wolumenowo wódki smakowe to ok. 20 proc. całego rynku, ale co ważniejsze, jest to najbardziej dochodowy segment, dlatego mamy tu duże możliwości do wzrostu. Dlatego pod koniec 2014 roku wprowadziliśmy różne smaki wódki Krupnik: Krupnik orzechowy, pigwowy czy na przykład cytrynowy. Dodatkowo prowadzimy działania wzmacniające naszą flagową markę na świecie i w Polsce, czyli wódkę Sobieski - dodaje.

- W Polsce obserwujemy silny wzrost rynku whisky i w związku z tym chcemy do Polski wprowadzić naszą markę szkockiej whisky William Peel, która jest bardzo silna we Francji. Naszym celem jest aby William Peel zdobył do 2018 roku ok. 10 proc. polskiego rynku – mówi rówież prezes Grupy Belvedere.

Podkreśla, że polski rynek jest dosyć wymagający, ale z nowymi produktami i markami Grupa Belvedere postrzega Polskę jako kraj dający wiele możliwości.

- Polski rynek jest dosyć wymagający, sytuacja zmienia się na nim dynamicznie, ale jednocześnie Polska to dla nas kraj wielu możliwości. Wierzymy, że z nowymi produktami na polskim rynku, np. marką Fruits and Wine (połączenie wina z sokami owocowymi) mamy tu ogromne możliwości, bo ta kategoria produktów o niższej zawartości alkoholu, na poziomie ok. 6 proc., jest po pierwsze coraz bardziej modna, szczególnie wśród młodych ludzi, a po drugie niżej opodatkowana – mówi Jean-Noel Reynaud.

- W Polsce nasza strategia jest dokładnie taka jak na innych rynkach i opiera się na czterech segmentach: na wódce, whisky z marką William Peel, produktach Fruits and Wine oraz na likierach Marie Brizard, którą określamy jako śpiącą królewnę i musimy ją teraz obudzić. To marka z tradycjami, która powstała w 1755 roku, czyli ponad 250 lat temu. Została stworzona przez kobietę. 250 lat temu było czymś niespotykanym, żeby kobieta prowadziła biznes w przemyśle alkoholowym. Chcemy wprowadzić tę markę do Polski – dodaje.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

BVDBelvedere S.A.

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    Jean-Noel Reynaud RSS ALERT    /    Grupa Belvedere RSS ALERT    /    Belvedere  RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.122.228
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.