Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Grupy Belvedere: Mamy jeszcze dużo możliwości w Polsce

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-06-2015, 10:35
Prezes Grupy Belvedere: Mamy jeszcze dużo możliwości w Polsce
fot. Belvedere

Grupa Belvedere ma jeszcze dużo miejsca do poprawy i dużo możliwości działań w Polsce. Grupa chce wprowadzać na polski rynek nowe produkty i marki jak np. Fruits and Wine oraz Marie Brizard – zapowiada w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Jean-Noel Reynaud, prezes Grupy Belvedere.

- Mamy jeszcze dużo miejsca do poprawy i dużo możliwości do działania. Weźmy np. Krupnik, czyli naszą największą markę wódki w Polsce z udziałem rynkowym na poziomie ponad 11 proc. w ujęciu wolumenowym. Jak wiadomo jednym z ważnych segmentów w Polsce jest segment wódek smakowych – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Jean-Noel Reynaud.

- Wolumenowo wódki smakowe to ok. 20 proc. całego rynku, ale co ważniejsze, jest to najbardziej dochodowy segment, dlatego mamy tu duże możliwości do wzrostu. Dlatego pod koniec 2014 roku wprowadziliśmy różne smaki wódki Krupnik: Krupnik orzechowy, pigwowy czy na przykład cytrynowy. Dodatkowo prowadzimy działania wzmacniające naszą flagową markę na świecie i w Polsce, czyli wódkę Sobieski - dodaje.

- W Polsce obserwujemy silny wzrost rynku whisky i w związku z tym chcemy do Polski wprowadzić naszą markę szkockiej whisky William Peel, która jest bardzo silna we Francji. Naszym celem jest aby William Peel zdobył do 2018 roku ok. 10 proc. polskiego rynku – mówi rówież prezes Grupy Belvedere.

Podkreśla, że polski rynek jest dosyć wymagający, ale z nowymi produktami i markami Grupa Belvedere postrzega Polskę jako kraj dający wiele możliwości.

- Polski rynek jest dosyć wymagający, sytuacja zmienia się na nim dynamicznie, ale jednocześnie Polska to dla nas kraj wielu możliwości. Wierzymy, że z nowymi produktami na polskim rynku, np. marką Fruits and Wine (połączenie wina z sokami owocowymi) mamy tu ogromne możliwości, bo ta kategoria produktów o niższej zawartości alkoholu, na poziomie ok. 6 proc., jest po pierwsze coraz bardziej modna, szczególnie wśród młodych ludzi, a po drugie niżej opodatkowana – mówi Jean-Noel Reynaud.

- W Polsce nasza strategia jest dokładnie taka jak na innych rynkach i opiera się na czterech segmentach: na wódce, whisky z marką William Peel, produktach Fruits and Wine oraz na likierach Marie Brizard, którą określamy jako śpiącą królewnę i musimy ją teraz obudzić. To marka z tradycjami, która powstała w 1755 roku, czyli ponad 250 lat temu. Została stworzona przez kobietę. 250 lat temu było czymś niespotykanym, żeby kobieta prowadziła biznes w przemyśle alkoholowym. Chcemy wprowadzić tę markę do Polski – dodaje.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

BVDBelvedere S.A.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH