Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Kompanii Piwowarskiej: Inwestujemy w zakłady, produkty oraz specjalny koncept pubów

  • Autor: JS/portalspozywczy.pl
  • Data: 09-07-2018, 12:25
Prezes Kompanii Piwowarskiej: Inwestujemy w zakłady, produkty oraz specjalny koncept pubów
Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej, fot. materiały prasowe

Kompania Piwowarska inwestuje w specjalny koncept pubów, dostosowanych pod kątem technicznym do serwowania piwa z tanka, zarówno w przypadku marki Tyskie, jaki i w przyszłości marki Kozel. – W naszym zamyśle puby te mają być reprezentacyjnymi miejscami dla wszystkich marek z portfolio spółki – tłumaczył w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.

Andrew Highcock przedstawił plany inwestycyjne związane zarówno z rozwojem firmy, jak i wprowadzaniem nowych marek na rynek.

– Regularnie inwestujemy w infrastrukturę zakładową, od której zależy utrzymanie naszych browarów w dobrej kondycji technicznej. Są to inwestycje dotyczące procesu warzenia, w wyniku którego powstaje piwo. Natomiast jeśli chodzi o rozwój naszego portfolio, pojawiły się w nim nowe marki jak np. Książęce IPA, Porter czy Lech Free 0,0%. Wprowadzenie tych produktów na rynek było naszą inwestycją w ofertę Kompanii Piwowarskiej – mówił prezes Kompanii Piwowarskiej.

– Mamy także trzeci rodzaj inwestycji, który opiera się na specjalnych konceptach pubów, dostosowanych pod kątem technicznym do serwowania piwa z tanka (świeże piwo dostarczane do pubu prosto z browaru – przyp. red.), zarówno w przypadku marki Tyskie, jaki i w przyszłości – marki Kozel. W naszym zamyśle puby te mają być reprezentacyjnymi miejscami dla wszystkich marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej – dodał.

Sternik Kompanii Piwowarskiej pozytywnie ocenił wprowadzenie nowych produktów do portfolio browaru wiosną tego roku. Jednak jak sam podkreśla, wyniki podsumowujące 2018 rok, pokażą dopiero, czy były to kroki zrobione w dobrym kierunku.

– Przed wprowadzeniem nowego produktu na rynek zawsze analizujemy segment, któremu jest dedykowany. Sprawdzamy, czy obecna jest w nim nasza konkurencja i jak sobie w nim radzi. Następnym krokiem jest stworzenie konceptu produktu. Przeprowadzamy testy konsumpcyjne, które mają sprawdzić, jak odbiorcy zareagują na nowe piwo. To są nasze wewnętrzne standardy – wyjaśnił Andrew Highcock.

– Jak na razie wszystkie nasze marki, w tym np. „odświeżone” Tyskie, Lech, Redd’s Bianco czy nowe warianty Książęcego bardzo dobrze radzą sobie na rynku. Jednak o sukcesie będziemy mogli mówić dopiero po zakończeniu roku, gdy podsumujemy nasze wyniki. One odpowiedzą nam na pytanie, czy decyzje, które podjęliśmy w odniesieniu do naszych marek, były słuszne – podsumował.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Szef Kompanii Piwowarskiej: Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa premium, mocno skupimy się na tej kategorii (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Bakbar 13-07-2018, 08:58:
Na szczęście dla konsumentów szanujący swoje lokale i ich klientów restauratorzy odchodzą od koncerniaków i idą w kierunku piw jakościowych, niemniej zawsze ubolewam, gdy w 4 i 5 gwiazdkowych hotelach i tamtejszych restauracjach otrzymuje kartę piw gdzie jest tylko asortyment KP... żal, że w takich miejscach serwują wyłącznie asortyment 1:1 z biedy
  • piwosz 10-07-2018, 13:59:
MOZE TO KSIĄŻENCE JESZCZE SIE DO PICia nadaje reszta to bezpłciowe siki

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 734) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.