Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Kompanii Piwowarskiej: Zależy nam na tradycyjnych detalistach

  • Autor: Poradnik Handlowca
  • Data: 09-06-2015, 11:49
Prezes Kompanii Piwowarskiej: Zależy nam na tradycyjnych detalistach
Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej

Obserwujemy intensywny wzrost kanału dyskontowego, jednak warto zauważyć, że tradycyjni detaliści również radzą sobie nie najgorzej. To oni stanowią kanał sprzedaży, na którym nam szczególnie zależy i w którym wspieramy naszych klientów dedykowanymi działaniami – podkreśla w rozmowie z Poradnikiem Handlowca Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.

W ciągu ostatniego półrocza 4 tys. małych i średnich firm skorzystało ze szkoleń Kompanii Piwowarskiej, które uczą, jak efektywniej prowadzić biznes. Andrew Highcock zwraca uwagę, że jego firma organizuje je, realizując strategię zrównoważonego rozwoju „Postaw na piwo” w obszarze „Rozwój biznesu i społeczności”. Szef Kompanii Piwowarskiej podkreśla w Poradniku Handlowca, że tradycyjne sklepy detaliczne mogą pomóc zwiększyć wartość kategorii poprzez codzienną obsługę tych kupujących, którzy wśród swych potrzeb wysoko stawiają wygodę bliskiej odległości sklepu.

Z myślą o tych klientach Kompania Piwowarska chce wprowadzić pozytywne zmiany w organizacji sprzedaży piwa. Z obserwacji browarów wynika, że podczas zakupów Polacy wcale nie kierują się wyłącznie ceną. Aż 68 proc. piwa kupuje się podczas „szybkich wypadów”, w czasie których kupującym bardziej niż na promocji cenowej zależy na tym, by mogli łatwo znaleźć to, po co przyszli, i szybko zrobić zakupy – deklaruje to aż 27 proc. badanych. 29 proc. kupionego w ten sposób piwa jest konsumowana w godzinę po przyniesieniu ze sklepu, a ponad połowa (57 proc.) – tego samego dnia.

Zdaniem Highcock’a pokazuje to, jak istotna jest kwestia odpowiedniego schłodzenia piwa. W jego opinii, kluczem do zwiększenia sprzedaży – wielkościowo i wartościowo – jest zapewnienie uczciwych cen, a także różnorodność asortymentu i odpowiednie zarządzanie półką sklepową. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • obserwator 10-06-2015, 11:38:
W dużych sieciach cena jest ważna,a na małych sklepach trzeba zarobić i odrobić marżę oraz wmawiać im że cena nie jest istotna dla klienta.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH