Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes Kompanii Piwowarskiej: Zaprzestajemy promocji piw o niższej cenie, by skupić się na segmencie premium

Segment lagerów nie rośnie już w ujęciu ilościowym, choć wciąż jest dominujący, z udziałami rynkowymi sięgającymi 76 proc. Dlatego upatrujemy potencjał w innych piwnych kategoriach. Do tych należą piwa lekkie i bezalkoholowe oraz specjalności – tłumaczył w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.

Prezes Kompanii Piwowarskiej: Zaprzestajemy promocji piw o niższej cenie, by skupić się na segmencie premium
Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej, fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 22-06-2018, 11:58

Szef Kompanii Piwowarskiej przedstawił plany związane z rozwojem spółki. Jak powiedział Andrew Highcock, Kompania planuje zainwestować w rozwój segmentu piw premium. 

– Nasza długofalowa strategia jest oparta na budowaniu wartości kategorii. Zmiany, jakie zachodzą na rynku piwa w Polsce wyznaczają kierunek podejmowanych przez nas działań. Segment lagerów nie rośnie już w ujęciu ilościowym, choć wciąż jest dominujący, z udziałami rynkowymi sięgającymi 76 proc. Dlatego upatrujemy potencjał w innych piwnych kategoriach. Do tych należą piwa lekkie i bezalkoholowe oraz specjalności – ocenił prezes Kompanii Piwowarskiej.

– Decyzje strategiczne, które w ostatnich miesiącach musieliśmy podjąć, nie były łatwe. Zdecydowaliśmy się kontynuować działania wspierające nasze główne marki, które stanowią o sile naszej firmy. Równolegle zamierzamy inwestować w wybrane segmenty, które są dla nas najbardziej perspektywiczne. Podjęliśmy natomiast decyzję o zaprzestaniu promocji piw o niższej cenie w butelkach zwrotnych w okresie letnim po to, aby skupić się mocno na rozwoju segmentu piw premium – dodał Andrew Highcock.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Szef Kompanii Piwowarskiej: Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa premium, mocno skupimy się na tej kategorii (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Tyskie RSS ALERT    /    Książęce RSS ALERT    /    Lech RSS ALERT    /    Żubr RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Andrew Highcock RSS ALERT    /    Asahi Group RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • WHS 2018-06-23 09:19:44
    Masa and rzeźba :-) Znamy to story od wielu lat ... Ale na koniec jednak tania masa ...
  • sw 2018-06-27 04:43:35
    czytać: będż podwyżki cen. jakość niezmieniona.mozie jakis new brand? ;-)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.