Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KP: Konsekwentnie realizujemy strategię - mimo planów sprzedaży spółki

  • Autor: BW, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2016, 10:27
Prezes KP: Konsekwentnie realizujemy strategię - mimo planów sprzedaży spółki
Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej fot. KP

Bez względu na to, kto będzie nowym właścicielem naszej spółki, będzie nas oceniać przez pryzmat naszej działalności, skuteczności i wypracowanych wyników. Dlatego konsekwentnie realizujemy strategię dla kategorii piwnej, którą przyjęliśmy półtora roku temu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.

Jak potwierdza prezes, informację o planach sprzedaży Kompanii Piwowarskiej związanej z fuzją SAB Miller i AB Inbev zarząd otrzymał pod koniec kwietnia. - Oczywiście natychmiast podzieliliśmy się nią z naszymi pracownikami we wszystkich lokalizacjach. Prowadzimy z nimi na bieżąco dialog i przekazujemy wszelkie doniesienia na ten temat; podobnie jest z klientami i dostawcami - dodaje Andrew Highcock.

- Jako firma mamy zobowiązania nie tylko wobec naszych pracowników, ale także dostawców, klientów – hurtowych i detalicznych – i wreszcie konsumentów. Na ten łańcuch wartości składa się 60-tysięczna grupa osób, które znajdują zatrudnienie dzięki naszym piwom, a poza tym wielomilionowa rzesza amatorów chmielowego napoju w Polsce. Pracujemy i realizujemy plany w dotychczasowy sposób, wdrażamy też kolejne elementy strategii kategorii. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że w tym roku – mimo że dopiero co zakończył się sierpień – wprowadziliśmy na rynek już pięć nowości produktowych: Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno, PraŻubra, Lecha Ice Mojito oraz dwa nowe warianty Książęcego –   Golden Ale i Podwójnie Chmielone, dedykowane gastronomii.  Jak widać, pracujemy na pełnych obrotach i nie zamierzamy zwalniać tempa. Wierzę, że taka postawa powoduje, iż zarówno nasi pracownicy, jak i klienci z optymizmem patrzą w przyszłość - komentuje prezes Kompanii Piwowarskiej.

Jego zdaniem, bez względu na to, kto będzie nowym właścicielem spółki, będzie ją oceniać przez pryzmat działalności, skuteczności i wypracowanych wyników. - Konsekwentnie realizujemy strategię dla kategorii piwnej, którą przyjęliśmy półtora roku temu. Na początku 2015 roku postanowiliśmy skupić się na nowych kierunkach rozwoju: chcemy dotrzeć z naszym piwem do młodych dorosłych (18+) i do „złotego pokolenia” (55+); stworzyć więcej okazji w tzw. mieszanym gronie, ale także tradycyjnie piwnym, czyli męskim; sprawić, by piwo stało się napojem częściej wybieranym do posiłku (nowe warianty Książęcego). To są ramy, w których już się poruszamy i będziemy poruszać się jeszcze przez nadchodzące lata, ponieważ są to po prostu ważne i dobrze rokujące możliwości dla naszej branży - mówi Andrew Highcock.

Jak już informowaliśmy, ostatnie doniesienia mówią o tym, że Anheuser-Busch InBev oraz SABMiller oceniają, że ich fuzja zakończy się 10 października tego roku, a od 11 października połączony gigant będzie notowany na giełdach. Następnie rozstrzygnie się kwestia, kto zostanie nowym właścicielem Kompanii Piwowarskiej.

CZYTAJ DUŻY ARTYKUŁ NA TEMAT FUZJI: AB InBev i SABMiller określiły termin zakończenia fuzji, w tym sprzedaży Kompanii Piwowarskiej

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • leming 09-09-2016, 10:51:
Jak widać, pracujemy na pełnych obrotach i nie zamierzamy zwalniać tempa. "Wierzę, że taka postawa powoduje, iż zarówno nasi pracownicy, jak i klienci z optymizmem patrzą w przyszłość"

Jak pracownicy mają z optymizmem patrzeć w przyszłość skoro od kilku lat dajecie symboliczne podwyżki, tłumacząc, że jest kiepska systuacja pomimo ciągle zwiekszających się zysków. Pracownicy wam już uciekają a wy nadal nie reagujecie i liczycie na ukraińców.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH