Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes KP: Konsekwentnie realizujemy strategię - mimo planów sprzedaży spółki

Bez względu na to, kto będzie nowym właścicielem naszej spółki, będzie nas oceniać przez pryzmat naszej działalności, skuteczności i wypracowanych wyników. Dlatego konsekwentnie realizujemy strategię dla kategorii piwnej, którą przyjęliśmy półtora roku temu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.

Prezes KP: Konsekwentnie realizujemy strategię - mimo planów sprzedaży spółki
Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej fot. KP

Jak potwierdza prezes, informację o planach sprzedaży Kompanii Piwowarskiej związanej z fuzją SAB Miller i AB Inbev zarząd otrzymał pod koniec kwietnia. - Oczywiście natychmiast podzieliliśmy się nią z naszymi pracownikami we wszystkich lokalizacjach. Prowadzimy z nimi na bieżąco dialog i przekazujemy wszelkie doniesienia na ten temat; podobnie jest z klientami i dostawcami - dodaje Andrew Highcock.

- Jako firma mamy zobowiązania nie tylko wobec naszych pracowników, ale także dostawców, klientów – hurtowych i detalicznych – i wreszcie konsumentów. Na ten łańcuch wartości składa się 60-tysięczna grupa osób, które znajdują zatrudnienie dzięki naszym piwom, a poza tym wielomilionowa rzesza amatorów chmielowego napoju w Polsce. Pracujemy i realizujemy plany w dotychczasowy sposób, wdrażamy też kolejne elementy strategii kategorii. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że w tym roku – mimo że dopiero co zakończył się sierpień – wprowadziliśmy na rynek już pięć nowości produktowych: Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno, PraŻubra, Lecha Ice Mojito oraz dwa nowe warianty Książęcego –   Golden Ale i Podwójnie Chmielone, dedykowane gastronomii.  Jak widać, pracujemy na pełnych obrotach i nie zamierzamy zwalniać tempa. Wierzę, że taka postawa powoduje, iż zarówno nasi pracownicy, jak i klienci z optymizmem patrzą w przyszłość - komentuje prezes Kompanii Piwowarskiej.

Jego zdaniem, bez względu na to, kto będzie nowym właścicielem spółki, będzie ją oceniać przez pryzmat działalności, skuteczności i wypracowanych wyników. - Konsekwentnie realizujemy strategię dla kategorii piwnej, którą przyjęliśmy półtora roku temu. Na początku 2015 roku postanowiliśmy skupić się na nowych kierunkach rozwoju: chcemy dotrzeć z naszym piwem do młodych dorosłych (18+) i do „złotego pokolenia” (55+); stworzyć więcej okazji w tzw. mieszanym gronie, ale także tradycyjnie piwnym, czyli męskim; sprawić, by piwo stało się napojem częściej wybieranym do posiłku (nowe warianty Książęcego). To są ramy, w których już się poruszamy i będziemy poruszać się jeszcze przez nadchodzące lata, ponieważ są to po prostu ważne i dobrze rokujące możliwości dla naszej branży - mówi Andrew Highcock.

Jak już informowaliśmy, ostatnie doniesienia mówią o tym, że Anheuser-Busch InBev oraz SABMiller oceniają, że ich fuzja zakończy się 10 października tego roku, a od 11 października połączony gigant będzie notowany na giełdach. Następnie rozstrzygnie się kwestia, kto zostanie nowym właścicielem Kompanii Piwowarskiej.

CZYTAJ DUŻY ARTYKUŁ NA TEMAT FUZJI: AB InBev i SABMiller określiły termin zakończenia fuzji, w tym sprzedaży Kompanii Piwowarskiej

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrew Highcock RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    fuzja browarów RSS ALERT    /    fuzja AB Inbev i SABMiller RSS ALERT    /    AB InBev SABMiller RSS ALERT    /    SABMiller RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • leming 2016-09-09 10:51:45
    Jak widać, pracujemy na pełnych obrotach i nie zamierzamy zwalniać tempa. \"Wierzę, że taka postawa powoduje, iż zarówno nasi pracownicy, jak i klienci z optymizmem patrzą w przyszłość\" Jak pracownicy mają z optymizmem patrzeć w przyszłość skoro od kilku lat dajecie symboliczne podwyżki, tłumacząc, że jest kiepska systuacja pomimo ciągle zwiekszających się zysków. Pracownicy wam już uciekają a wy nadal nie reagujecie i liczycie na ukraińców.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.