REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Warwinu o markach własnych cydru i wojnie cenowej w tej kategorii

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-06-2014, 15:32
Prezes Warwinu: Jest jeszcze za wcześnie na cydr pod marką własną
Tomasz Iżewski, prezes Warwin SA; fot. P.Pawłowski / ZelaznaStudio

- Jesteśmy otwarci na produkcję marek własnych, ale będziemy zachęcać sieci do zapoznania się z produktami markowymi takimi jak Warka Cider i wprowadzenia właśnie ich na sklepowe półki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Iżewski, prezes firmy Warwin.

REKLAMA

- Jak dyskonty oceniają taki produkt jak cydr?

Nasi dotychczasowi partnerzy są zadowoleni z wyników sprzedaży cydru. Mogę tu podać przykład sieci Kaufland, która na podstawie tych punktów, w których jesteśmy dostępni, bardzo pozytywnie ocenia wprowadzenie cydru na półki. Należy podkreślić, że nasz produkt jest obecnie jedynym polskim cydrem, który sprzedają sklepy Kaufland.

- Czy dyskonty żądają wprowadzenia na półki cydru w marce własnej sieci czy rozmawia się o produktach brandowych?

Oczywiście jest oczekiwanie sieci na wprowadzenie produktu pod marką własną. Jednak stale staramy się w rozmowach przekonywać naszych odbiorców, że dla kategorii, którą jest cydr, na produkt pod marką własną jest na razie za wcześnie. Trzeba zacząć od wprowadzenia produktu brandowego do sieci, aby zapoznać klienta z nową kategorią produktową. A następnie, kiedy dostępność i nasycenie rynku zostaną osiągnięte, będziemy mogli rozpocząć rozmowy o markach własnych. Tak to wyglądało w przypadku innych kategorii produktowych.

- Czy to oznacza, że firma Warwin jest otwarta na produkcję marek własnych sieci?

Jesteśmy otwarci na produkcję marek własnych, ale będziemy zachęcać sieci do zapoznania się z produktami markowymi takimi jak Warka Cider i wprowadzenia właśnie ich na sklepowe półki.

- Czy obserwują Państwo zjawisko wojny cenowej na rynku handlowym?

Zadaniem kupców sieci handlowych jest nabywanie towarów po jak najniższych cenach i nie mogą zmienić tego nastawienia w przypadku nowej kategorii. Jednak zachęcamy ich do tego, aby na początek nie wywoływać wojny cenowej, która nie przysłuży się nowej kategorii jaką jest cydr. Chcemy, żeby produkt został wprowadzony na rynek w sposób przemyślany i zyskał aprobatę klientów oraz żeby nie był plasowany w niskim segmencie cenowym, ale w wyższym - alkoholi jakościowych.

- Czyli udaje się Państwu przekonać kupców o odpuszczenie walki o "każdy grosz"?

Bywa z tym różnie, ale ogólnie jesteśmy zadowoleni z efektów rozmów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Krakowiak 12-06-2014, 14:58:
Piłem ostatnio Warkę Berry z datą do 06.05.2015. Coś okropnego w dodatku rdza albo pleśń pod kapslem. Widać jakość gołym okiem.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH