Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Prezes Wyborowa Pernod Ricard: chcemy utrzymać wysoką dynamikę marki Ostoya

Wyborowa Pernod Ricard chce utrzymać wysoką dynamikę sprzedaży wódki top premium Ostoya Vodka, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy zanotowała wzrost sprzedaży o 30 proc. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist, prezes zarządu Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.

Prezes Wyborowa Pernod Ricard: chcemy utrzymać wysoką dynamikę marki Ostoya
Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard fot. WPR

- Ostoya to wódka z segmentu top premium, która swój unikalny smak zawdzięcza wyjątkowym składnikom - pszenicy pochodzącej wyłącznie z regionu Bieszczad. Chcemy utrzymać jej wysoką dynamikę sprzedaży, ale także wprowadzać nowe, tego typu wysokiej jakości produkty jak np. Wyborowa od Mistrza – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist, prezes zarządu Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.

Z danych firmy Nielsen za okres lipiec 2016-czerwiec 2017 wynika, że Ostoya Vodka zanotowała jeden z największych wzrostów sprzedaży spośród marek sprzedawanych przez Wyborowa Pernod Ricard. Wyższy wzrost zanotowało wino Campo Viejo  - 32 proc.

Prezes Wyborowa Pernod Ricard podkreśla, że firma miała dobry rok. W segmencie wódek firma zanotowała wzrost równy rynkowemu i wyniósł on 3 proc., ale znacznie większy wzrost Wyborowa Pernod Ricard odnotowała w segmencie wódek top premium i marek takich jak Absolut (21 proc.) czy Ostoya (30 proc.). W segmencie whisky wzrost wyniósł 15 procent, a liderem nadal jest marka Ballantines (z 7 proc wzrostem). W ramach tej kategorii, po raz kolejny firma zanotowała bardzo silny rozwój marek premium, takich jak Jameson (26 proc.) i Chivas Regal (26 proc.).

Wyborowa Pernod Ricard wprowadziła do sprzedaży wódkę z segmentu top premium Ostoya Vodka w marcu 2015 roku. Przed jej wprowadzeniem na rynek prace nad nią trwały blisko dwa lata. To pierwsza pszeniczna Polska Wódka w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Wprowadzenie tego produktu premium do portfolio jest wynikiem konsekwentnej realizacji strategii premiumizacji oferty Wyborowa Pernod Ricard oraz umacniania i poszerzania oferty wódek. 

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa.

W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Grupa Pernod Ricard to jeden z największych na świecie producentów i dystrybutorów win i napojów spirytusowych. W roku obrotowym 2016/2017 grupa osiągnęła ponad 9,0 mld euro przychodów ze sprzedaży. 

W skład portfela Grupy Pernod Ricard wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wiele innych marek globalnych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT    /    alkohole super premium RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    Ostoya Vodka RSS ALERT    /    Eric Benoist RSS ALERT    /    wyniki Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.