Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Wyborowa Pernod Ricard: mamy odpowiedź na silny trend kraftowy

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-10-2017, 15:37
Prezes Wyborowa Pernod Ricard: mamy odpowiedź na silny trend kraftowy
Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard fot. WPR

Wyborowa Pernod Ricard dzięki nawiązanym różnego rodzaju współpracom stworzyła produkty, które są odpowiedzią na silnie rozwijający się trend kraftowy na rynku alkoholi. Do whisky i piwa można podejść w innowacyjny sposób - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist, prezes zarządu Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.

We wrześniu firma Wyborowa Pernod Ricard we współpracy z niewielką, rodzinną gorzelnią z Radzicza wprowadziła do sprzedaży wódkę Wyborowa od Mistrza, a wcześniej poprzez markę Jameson współpracowała też w Polsce z browarem rzemieślniczym Pracownia Piwa, dzięki czemu powstało piwo Pooka oraz w Irlandii, której efektem jest irlandzka whiskey Jameson Caskmates.

- Wyborowa od Mistrza to wódka, która jest odpowiedzią na coraz silniej rozwijający się trend kraftowy. Wprowadziliśmy ją na rynek z początkiem września - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist.

- Wyborowa od Mistrza jest wódką rzemieślniczą tworzoną z jednego rodzaju zboża – żyta uprawianego lokalnie przy niewielkiej, rodzinnej gorzelni w Radziczu. Wyróżnia ją nie tylko wyjątkowy smak. To produkt, który niesie za sobą szczególną wartość emocjonalną związaną z historią i tradycją gorzelnictwa - dodaje.

- Produkowana jest w gorzelni należącej do prawdziwego mistrza gorzelnictwa - Łukasza Karmowskiego, który prowadzi ją wraz ze swoim ojcem. Pragniemy pokazać, że za produkcją wódki stoją prawdziwi ludzie, którzy ze swoją ogromną wiedzą, doświadczeniem i pasją, czuwają nad każdym etapem powstawania produktu – mówi też Eric Benoist.

Czyli podobnie jak w przypadku współpracy z browarem rzemieślniczym Pracownia Piwa? - Tak. Kooperacja marki Jameson i Pracowni Piwa była wielkim sukcesem, a w sprzedaży znalazło się ok. 2 tys. butelek piwa Pooka – piwa leżakowanego w beczkach po whiskey – mówi Eric Benoist.

- Marka Jameson weszła w podobną współpracę w Irlandii, której efektem jest irlandzka whiskey Jameson Caskmates, leżakowana z kolei w beczkach po piwie typu stout. To nasza druga duża tegoroczna nowość, która weszła na rynek kilka miesięcy temu, ale dużą promocję otrzymała podczas Festiwalu Whisky w Jastrzębiej Górze pod koniec sierpnia - dodaje.

- Te unikatowe produkty pokazują, że do whiskey i piwa można podejść w inny, innowacyjny sposób i że potrafimy połączyć w jakimś sensie obie te kategorie – mówi również Eric Benoist.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH