Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci cydru szukają niestandardowych form promocji

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 24-11-2016, 11:27
Producenci cydru szukają niestandardowych form promocji
fot. shutterstock.com

–  Największym wyzwaniem, jeśli chodzi o rynek alkoholi lekkich, są zdecydowanie nierówne warunki konkurencji spowodowane regulacjami prawnymi odnośnie reklamy. Podczas gdy piwo jako jedyny alkohol może być reklamowane, z pewnymi ograniczeniami, czyli w godzinach od 20.00 do 6.00, reklama cydru – mającego podobną zawartość alkoholu - jest w Polsce całkowicie zakazana – mówi Robert Sieradzki, prezes zarządu Cydrownia S.A.

Zdaniem Roberta Sieradzkiego, prezesa zarządu Cydrownia S.A., firmy realizującej crowdfundingową Akcję Cydr, modę na cydr zaczynają już odczuwać producenci piwa. W odpowiedzi powiększają portfolio o piwa smakowe, w tym głównie radlery, a nawet piwo o smaku cydru.

- Polscy konsumenci są otwarci na innowacje w postaci nowości produktowych na rynku alkoholi lekkich. Jest to więc dodatkowa zachęta dla mniejszych producentów do prezentowania swoich wyrobów. Różnicuje się zresztą nie tylko rynek piwa, bogaty w piwa dolnej i górnej fermentacji oraz piwa owocowe, ale i wciąż raczkujący rynek cydru, na którym pojawia się perry czy „cydr” śliwkowy - mówi prezes zarządu spółki Cydrownia.

Według Sieradzkiego największym wyzwaniem, jeśli chodzi o rynek alkoholi lekkich, są nierówne warunki konkurencji spowodowane regulacjami prawnymi odnośnie reklamy. Podczas gdy piwo jako jedyny alkohol może być reklamowane, z pewnymi ograniczeniami, czyli w godzinach od 20.00 do 6.00, reklama cydru – mającego podobną zawartość alkoholu - jest w Polsce całkowicie zakazana.

- Producentom cydru jest więc zdecydowanie trudniej kreować silną markę cydru w naszym kraju, nie mówiąc już o budowaniu przewagi konkurencyjnej względem piwa. Dlatego producenci cydru szukają niestandardowych form promocji, takich jak realizacja projektów crowdfundingowych typu Akcja Cydr, w ramach której internauci mogą nabyć akcje Cydrowni i tym samym stać się współwłaścicielem firmy. Dzięki takim przedsięwzięciom producenci cydru mogą budować społeczność miłośników tego trunku, zwiększając tym samym jego popularność - podsumowuje.

Więcej na dlahandlu.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 350) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH