Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci cydru szukają niestandardowych form promocji

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 24-11-2016, 11:27
Producenci cydru szukają niestandardowych form promocji
fot. shutterstock.com

–  Największym wyzwaniem, jeśli chodzi o rynek alkoholi lekkich, są zdecydowanie nierówne warunki konkurencji spowodowane regulacjami prawnymi odnośnie reklamy. Podczas gdy piwo jako jedyny alkohol może być reklamowane, z pewnymi ograniczeniami, czyli w godzinach od 20.00 do 6.00, reklama cydru – mającego podobną zawartość alkoholu - jest w Polsce całkowicie zakazana – mówi Robert Sieradzki, prezes zarządu Cydrownia S.A.

Zdaniem Roberta Sieradzkiego, prezesa zarządu Cydrownia S.A., firmy realizującej crowdfundingową Akcję Cydr, modę na cydr zaczynają już odczuwać producenci piwa. W odpowiedzi powiększają portfolio o piwa smakowe, w tym głównie radlery, a nawet piwo o smaku cydru.

- Polscy konsumenci są otwarci na innowacje w postaci nowości produktowych na rynku alkoholi lekkich. Jest to więc dodatkowa zachęta dla mniejszych producentów do prezentowania swoich wyrobów. Różnicuje się zresztą nie tylko rynek piwa, bogaty w piwa dolnej i górnej fermentacji oraz piwa owocowe, ale i wciąż raczkujący rynek cydru, na którym pojawia się perry czy „cydr” śliwkowy - mówi prezes zarządu spółki Cydrownia.

Według Sieradzkiego największym wyzwaniem, jeśli chodzi o rynek alkoholi lekkich, są nierówne warunki konkurencji spowodowane regulacjami prawnymi odnośnie reklamy. Podczas gdy piwo jako jedyny alkohol może być reklamowane, z pewnymi ograniczeniami, czyli w godzinach od 20.00 do 6.00, reklama cydru – mającego podobną zawartość alkoholu - jest w Polsce całkowicie zakazana.

- Producentom cydru jest więc zdecydowanie trudniej kreować silną markę cydru w naszym kraju, nie mówiąc już o budowaniu przewagi konkurencyjnej względem piwa. Dlatego producenci cydru szukają niestandardowych form promocji, takich jak realizacja projektów crowdfundingowych typu Akcja Cydr, w ramach której internauci mogą nabyć akcje Cydrowni i tym samym stać się współwłaścicielem firmy. Dzięki takim przedsięwzięciom producenci cydru mogą budować społeczność miłośników tego trunku, zwiększając tym samym jego popularność - podsumowuje.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH