Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Przestrzenie Lechstartera otwarte dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa

LECHSTARTER zmienia polskie miasta już od 4 lat! Tym razem to mieszkańcy Szczecina, Kielc i Rzeszowa, mogą cieszyć się oryginalnymi PRZESTRZENIAMI projektu Jakuba Szczęsnego wartymi 1 mln zł. Miasta, które zwyciężyły w tegorocznej edycji, dzięki niezwykłemu zaangażowaniu lokalnej społeczności, wzbogaciły się o miejsca, w których będzie można integrować się oraz organizować wydarzenia kulturalne.

Przestrzenie Lechstartera otwarte  dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa
fot. materiały prasowe

LECHSTARTER to program, który już od 4 lat pozytywnie zmienia polskie miasta, realizując oryginalne projekty dedykowane mieszkańcom. W tym roku marka Lech Premium wróciła z odświeżoną mechaniką akcji, podejmując współpracę ze znanym, polskim architektem – Jakubem Szczęsnym. Współpraca zaowocowała projektem nietuzinkowej PRZESTRZENI, która pojawiła się w zwycięskich miastach. W każdym z nich inaugurację strefy zdobytej w programie wspierał sam architekt, tłumacząc, jak kreatywnie wykorzystać projekt.

Leszek od lat zmienia polskie miasta angażując do działania lokalne społeczności. W tym roku, dzięki współpracy Jakuba Szczęsnego, Filipa Springera, piętnastu fundacji i tysięcy głosujących, zbudowaliśmy trzy oryginalne PRZESTRZENIE. Sposób ich wykorzystania zostawiliśmy w rękach współpracujących organizacji, które mogą realizować tam spotkania, wystawy, warsztaty i wiele innych inicjatyw. Cieszymy się widząc niezwykłą mobilizację społeczności, która towarzyszy każdej edycji programu - mówi Karolina Król, Junior Brand Manager marki Lech Premium.

Stworzony koncept jest nie tylko idealnym miejscem do złapania oddechu od miejskiego zgiełku - PRZESTRZEŃ powstała również po to, żeby inspirować mieszkańców do organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Jej celem jest zacieśnianie więzi w ramach lokalnych społeczności, do czego razem z marką Lech Premium zachęcają zaangażowane organizacje, działające w poszczególnych województwach.

W ramach komunikacji podsumowującej tegoroczną edycję programu, powstał materiał w wersji 15' i 30’ z udziałem Filipa Springera – ambasadora programu. Za realizacją video, które dostępne jest na profilu marki na Facebooku oraz komunikacją w social media stoi Cut the Mustard. Tailor Made PR odpowiadała za komunikację PR i współpracę z influencerami, zaś Nairobia koordynowała współpracę z NGO i powstanie PRZESTRZENI w zwycięskich miastach. Zenith odpowiadał za zakup mediów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Lech RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.