Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Reklama marki Warka z legendą piłki nożnej Ronaldinho wkrótce w polskiej TV

Nazywany geniuszem futbolu Ronaldinho został w tym roku twarzą kampanii reklamowej marki Warka. Jego postać znalazła się na opakowaniach piwa, a wkrótce on sam znajdzie się na Planecie Warka. Piłkarz wszechczasów zagrał w reklamie marki, którą wkrótce będzie można oglądać w polskiej telewizji.

Reklama marki Warka z legendą piłki nożnej Ronaldinho wkrótce w polskiej TV
Ronaldinho i Michał Pol fot. materiały prasowe

- Ronaldinho będzie głównym bohaterem dwóch filmów reklamowych, w których naprawdę dużo się dzieje. Zaimponował nam nie tylko otwartością na pomysły reżysera, ale także niezwykłą sprawnością, którą musiał się wykazać podczas kręcenia spotu – mówi o współpracy z futbolistą Tomasz Hadam, kierujący marką Warka w Grupie Żywiec.  

Zdjęcia do reklamy kręcone były m.in. w Rio de Janeiro, gdzie mieszka piłkarz. Przedstawiciele Warki wykorzystali tę okazję, by zorganizować wywiad czołowego polskiego dziennikarza Michała Pola z nieziemskim Ronaldinho.

- Pierwotnie wywiad miał się odbyć w centrum miasta, lecz w ostatniej chwili Ronaldinho zaprosił nas do swojego domu. Dotąd żaden dziennikarz z Polski, i nie sądzę, by wielu z całego świata miało okazję siedzieć na kanapie w willi Ronaldinho. Wspaniałe przeżycie, rozmawiać z nim o karierze, jego wspomnieniach, o tym, kto jest dzisiaj lepszy: Messi czy Ronaldo, a nawet – oczywiście – o piwie – zdradza kulisy spotkania Michał Pol.

Michał Pol towarzyszył również ekipie Warki podczas kręcenia spotu. – To, co zobaczyłem, jest realizacją na światowym poziomie. Zdradzę tylko, że Ronaldinho dosłownie ląduje na Planecie Warka. A dokładnie w pędzącym kabriolecie, którym i ja się z nim przejechałem – ujawnia dziennikarz.

Wywiad z Ronaldinho można już obejrzeć na kanale YT Michała Pola @Polsport, a kulisy rozmowy i realizacji spotu także na jego Twitterze oraz Instagramie.

Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Klasyczny lager, który zawdzięcza swój aromat starannie pielęgnowanemu polskiemu chmielowi. Jest to jedyne piwo o prawdziwej piwnej nazwie – „warka” to w słowniku piwowarów porcja piwa uzyskana
z jednego warzenia. Od wielu lat marka Warka związana jest bezpośrednio z piłką nożną, poprzez wspieranie Reprezentacji Polski i polskiej Ekstraklasy. Aktualnie, od 2015 roku Warka jest oficjalnym sponsorem, znanych w całej Europie, rozgrywek UEFA Europa League.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najbardziej różnorodne portfolio kilkunastu styli piwnych, 12 marek i ponad 40 produktów. Marką flagową firmy jest Żywiec. Do najsilniejszych marek spółki należą też Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie, Leżajsk i Specjal. Spółka prowadzi również sprzedaż zagranicznych piw specjalnych (Desperados) oraz polskich piw specjalnych (Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec APA, Żywiec Sesyjne IPA, Żywiec Amerykańskie Pszeniczne). Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Warka RSS ALERT    /    piwo Warka RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Ronaldinho RSS ALERT    /    Marek Pol RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Robert 2019-07-14 12:32:04
    Niech warka produkuje dobre piwo a nie typowa sieciówkę . Nie będzie musiała zatrudniać do reklam zapomniane gwiazdy futbolu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.234.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.