Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Romuald Lipko: nie wykluczam, że wezmę się też za produkcję wina lub kawiarnie

Romuald Lipko, muzyk, członek Budki Suflera, a teraz także producent wódek pod marką „Jolka, Jolka pamiętasz”, powiedział serwisowi portalspozywczy.pl, że nie wyklucza kolejnego biznesu z branży alkoholowej np. produkcji wina, a może też np. otwarcia kawiarni.

Romuald Lipko: nie wykluczam, że wezmę się też za produkcję wina lub kawiarnie
Romuald Lipko fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Pytany dlaczego zaczął od produkcji i sprzedaży wódki, a nie jakiegoś innego alkoholu, który ma większe wzięcie na rynku w Polsce np. wina, piwa, albo whisky Romuald Lipko powiedział: - Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie precyzyjnie. To chyba dlatego, że wydaje mi się, iż wódka jest bardziej oparta w polskiej tradycji niż inne alkohole.

- Wiem oczywiście, że nasze społeczeństwo polubiło whisky albo wina – aż tylu sklepów z winami ile jest w Polsce czy w Warszawie nie ma nawet w Nowym Jorku. Uważam po prostu, że dobra wódka umiejscowiona w dobrej, polskiej tradycji jest alkoholem równie szlachetnym jak tamte alkohole, pod warunkiem, że idzie za tym jakość – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Romuald Lipko.

- Kiedyś wódki spożywano do posiłków, do ryb, czy do białego mięsa, tak jak teraz spożywa się wino. Kiedyś eleganckie wódki wyróżniały się na stołach. Myślę, że wódka jest bardziej osadzona w polskiej tradycji niż wino, ale być może kiedyś w przyszłości zabiorę się także za wino, nie wykluczam tego – dodał.

I zaznaczył, że tak jak w przypadku produkcji wódki, tak i ewentualnie przy produkcji wina, będzie to w całości polski biznes korzystający z polskich produktów.

- W przypadku wódki „Jolka, Jolka pamiętasz” chlubię się tym i także to podkreślam, że Muzyczne Alkohole to mała polska firma, która korzysta z polskich produktów, w Polsce płaci podatki i będzie sprzedawała alkohole o tych nazwach głównie tu w Polsce, co znaczy, że - gdyby przyszło co do czego - to też w przypadku wina chciałbym dotrzeć do kogoś kto takie wino mógłby wyprodukować tu w kraju, ale też chciałbym, żeby było na tyle konkurencyjne i cenowo i smakowo wobec win zagranicznych, żeby można było na taki rynek wejść i zaistnieć - powiedział Romuald Lipko.

- A hasło i marka „Jolka, Jolka pamiętasz” jest tak pojemne i ma tyle odmian zastrzeżonych przeze mnie w urzędzie patentowym, że nawet samochód można byłoby pod tą marką wyprodukować – dodał.

I nie wykluczył, że przyjdą mu do głowy kolejne pomysły na biznes.

- Mnie to bawi i bardzo mi się podoba, a gama może być szeroka, bo jestem w posiadaniu takich nazw, które mogą być fajnymi hasłami do różnych rodzajów biznesów. Być może powstaną kawiarnie „Jolka, Jolka”, bo dlaczego nie. Jestem tu otwarty na swoje własne myślenie, ale na razie jestem skupiony na wódce, bo to jest postawa i rdzeń dalszego sukcesu. Zobaczymy co zwojuje „Jolka” – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Romuald Lipko.

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohole smakowe RSS ALERT    /    wino RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT    /    wódka Jolka Jolka pamiętasz RSS ALERT    /    wódka Jolka RSS ALERT    /    Romuald Lipko RSS ALERT    /    Muzyczne Alkohole RSS ALERT    /    wódki smakowe RSS ALERT    /    wódki smakowe Jolka Jolka pamiętasz RSS ALERT    /    Budka Suflera RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • heszek 2017-07-06 08:10:33
    nie od dziś wiadomo że artyści mają iście głodowe emerytury z racji niskiej opłacalności składek stad praca do śmierci lub takie akcje produktowe
  • K1 2017-07-25 00:16:29
    Az musze sprobowac. Trzymam kciuki za powodzenie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.88.161.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.