Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Romuald Lipko: wyprodukuję wódkę „Za ostatni grosz”. To będzie męska wódka

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-07-2017, 19:34
Romuald Lipko: wyprodukuję wódkę „Za ostatni grosz”. To będzie męska wódka
Romuald Lipko fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Romuald Lipko, muzyk, członek Budki Suflera i od niedawna producent wódek pod marką „Jolka, Jolka pamiętasz” planuje wprowadzić na rynek kolejną markę - wódkę czystą „Za ostatni grosz”. – To będzie trochę bardziej męska wódka - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Romuald Lipko. Zastrzeżona jest też marka „Wódka Suflera”, ale jest to własność całego zespołu „Budka Suflera”.

Romuald Lipko zainwestował w biznes alkoholowy i produkcję wódek marki „Jolka, Jolka pamiętasz” około miliona złotych i założył w tym celu firmę rodzinną Muzyczne Alkohole. Pomysł biznesu opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - „Jolka, Jolka pamiętasz”. 

- Piosenka „Jolka, Jolka pamiętasz” to znak rozpoznawczy tego alkoholu, a w środku jest znakomita jakość – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Romuald Lipko i dodaje, że ma w planach kolejne marki wódek.

- „Jolka, Jolka” jest tytułem, nazwą i symbolem bardzo transparentnym i jako piosenka bardzo dobrze znanym większości Polaków, zarówno dorosłym jak i młodzieży, więc jest to znakomity probierz tego jak sobie będę dawał radę w tym biznesie. Mam oczywiście w planach kolejne marki-tytuły i zapowiadam markę np. „Za ostatni grosz”, ale nie mogę sprecyzować w jakim czasie pojawi się na rynku, dlatego, że przyjęcie „Jolki” w Polsce będzie wyznaczało drogę „Ostatniego grosza” czy jakichś innych nazw – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Romuald Lipko.

Mówi też serwisowi portalspozywczy.pl, że wódka „Za ostatni grosz”, tak samo jak wódki „Jolka, Jolka pamiętasz” będzie pozycjonowana w segmencie premium. Debiut tej wódki może nastąpić w sierpniu.

- Moim marzeniem byłoby wypuścić tę markę na wakacje, ale dużo zależy od tego jak będzie szło „Jolce”. Teraz jest dobry okres testowania rynku, bo jest to czas ślubów, wesel, pikników, grillowania i zobaczymy jak Polacy ilościowo sięgną po „Jolkę” – mówi Romuald Lipko. 

- Pod marką „Za ostatni grosz” chciałbym wyprodukować tylko czystą wódkę, a nie taką gamę smaków jak w przypadku „Jolki”. To byłaby trochę bardziej wyrafinowana, wyrazista wódka, taka trochę bardziej męska, nazwijmy to „ubrutalniona”, ale też z segmentu premium - dodaje.

Pytany czy planuje też wprowadzić markę „Wódka Suflera” Romuald Lipko mówi: - Pojawiał się taki temat na łamach internetu, ale to jest własność nas trzech - Krzysztofa Cugowskiego, Tomka Zeliszewskiego i moja - czyli całego zespołu Budka Suflera, więc jak przyjdzie czas i będzie decyzja wszystkich kolegów, że chcemy wyprodukować „Wódkę Suflera” to być może ją wyprodukujemy, a na razie zajmuję się bezpośrednio tym do czego posiadam prawo – mówi muzyk.

Czysta wódka marki „Jolka, Jolka pamiętasz” została wprowadzona na rynek na początku tego roku i jest dostępna m.in. w sieci Makro, w sklepach Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem, a także na lotnisku Chopina w Warszawie.

Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej. W sprzedaży od połowy czerwca są też już wersje smakowe „Jolek” - grapefruit, limonka, polska wiśniówka, pomarańcz oraz melon. Jesienią ma pojawić się zaś orzechowa oraz malinowa „Jolka, Jolka pamiętasz”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Obserwator 20-07-2017, 09:00:
Podziwiam tych, którzy wyciągnęli od p. Lipko taką kasę na tak kiepski projekt. Wciąż nie brakuje naiwnych, którzy dają się robić w konia naciągaczom. Duża bańka to kupa pieniędzy. Za to można zrobić całą linię wódek. Trzeba tylko wiedzieć, do kogo pójść...
  • Marek 09-07-2017, 13:41:
Meska wodka musi miec co najmńiej 70% ,jak w komunie mlodzizowy spirytus.
  • Tymon 08-07-2017, 21:35:
nigdzie tego kupić nie idzie

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH