Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Romuald Lipko: wyprodukuję wódkę „Za ostatni grosz”. To będzie męska wódka

Romuald Lipko, muzyk, członek Budki Suflera i od niedawna producent wódek pod marką „Jolka, Jolka pamiętasz” planuje wprowadzić na rynek kolejną markę - wódkę czystą „Za ostatni grosz”. – To będzie trochę bardziej męska wódka - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Romuald Lipko. Zastrzeżona jest też marka „Wódka Suflera”, ale jest to własność całego zespołu „Budka Suflera”.

Romuald Lipko: wyprodukuję wódkę „Za ostatni grosz”. To będzie męska wódka
Romuald Lipko fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 07-07-2017, 19:34

Romuald Lipko zainwestował w biznes alkoholowy i produkcję wódek marki „Jolka, Jolka pamiętasz” około miliona złotych i założył w tym celu firmę rodzinną Muzyczne Alkohole. Pomysł biznesu opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - „Jolka, Jolka pamiętasz”. 

- Piosenka „Jolka, Jolka pamiętasz” to znak rozpoznawczy tego alkoholu, a w środku jest znakomita jakość – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Romuald Lipko i dodaje, że ma w planach kolejne marki wódek.

- „Jolka, Jolka” jest tytułem, nazwą i symbolem bardzo transparentnym i jako piosenka bardzo dobrze znanym większości Polaków, zarówno dorosłym jak i młodzieży, więc jest to znakomity probierz tego jak sobie będę dawał radę w tym biznesie. Mam oczywiście w planach kolejne marki-tytuły i zapowiadam markę np. „Za ostatni grosz”, ale nie mogę sprecyzować w jakim czasie pojawi się na rynku, dlatego, że przyjęcie „Jolki” w Polsce będzie wyznaczało drogę „Ostatniego grosza” czy jakichś innych nazw – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Romuald Lipko.

Mówi też serwisowi portalspozywczy.pl, że wódka „Za ostatni grosz”, tak samo jak wódki „Jolka, Jolka pamiętasz” będzie pozycjonowana w segmencie premium. Debiut tej wódki może nastąpić w sierpniu.

- Moim marzeniem byłoby wypuścić tę markę na wakacje, ale dużo zależy od tego jak będzie szło „Jolce”. Teraz jest dobry okres testowania rynku, bo jest to czas ślubów, wesel, pikników, grillowania i zobaczymy jak Polacy ilościowo sięgną po „Jolkę” – mówi Romuald Lipko. 

- Pod marką „Za ostatni grosz” chciałbym wyprodukować tylko czystą wódkę, a nie taką gamę smaków jak w przypadku „Jolki”. To byłaby trochę bardziej wyrafinowana, wyrazista wódka, taka trochę bardziej męska, nazwijmy to „ubrutalniona”, ale też z segmentu premium - dodaje.

Pytany czy planuje też wprowadzić markę „Wódka Suflera” Romuald Lipko mówi: - Pojawiał się taki temat na łamach internetu, ale to jest własność nas trzech - Krzysztofa Cugowskiego, Tomka Zeliszewskiego i moja - czyli całego zespołu Budka Suflera, więc jak przyjdzie czas i będzie decyzja wszystkich kolegów, że chcemy wyprodukować „Wódkę Suflera” to być może ją wyprodukujemy, a na razie zajmuję się bezpośrednio tym do czego posiadam prawo – mówi muzyk.

Czysta wódka marki „Jolka, Jolka pamiętasz” została wprowadzona na rynek na początku tego roku i jest dostępna m.in. w sieci Makro, w sklepach Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem, a także na lotnisku Chopina w Warszawie.

Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej. W sprzedaży od połowy czerwca są też już wersje smakowe „Jolek” - grapefruit, limonka, polska wiśniówka, pomarańcz oraz melon. Jesienią ma pojawić się zaś orzechowa oraz malinowa „Jolka, Jolka pamiętasz”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohole smakowe RSS ALERT    /    wódka Jolka Jolka pamiętasz RSS ALERT    /    wódka Jolka RSS ALERT    /    Romuald Lipko RSS ALERT    /    wódka Za ostatni grosz RSS ALERT    /    wódki smakowe Jolka Jolka pamiętasz RSS ALERT    /    Budka Suflera RSS ALERT    /    Wódka Suflera RSS ALERT    /    Muzyczne Alkohole RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Tymon 2017-07-08 21:35:03
    nigdzie tego kupić nie idzie
  • Marek 2017-07-09 13:41:46
    Meska wodka musi miec co najmńiej 70% ,jak w komunie mlodzizowy spirytus.
  • Obserwator 2017-07-20 09:00:41
    Podziwiam tych, którzy wyciągnęli od p. Lipko taką kasę na tak kiepski projekt. Wciąż nie brakuje naiwnych, którzy dają się robić w konia naciągaczom. Duża bańka to kupa pieniędzy. Za to można zrobić całą linię wódek. Trzeba tylko wiedzieć, do kogo pójść...
  • woj 2017-08-30 13:32:55
    Pomysł niezły, wykonanie koszmarne. Trochę szkoda. Tak to jest jak inwestor nie wie do których drzwi zapukać...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.