Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ronaldinho wylądował na planecie Warka w najnowszym spocie telewizyjnym

Ronaldinho jest w tym roku twarzą kampanii piwa Warka, a od dziś oglądać można najnowszy spot telewizyjny z jego udziałem.

Ronaldinho wylądował na planecie Warka w najnowszym spocie telewizyjnym
fot. materiały prasowe

Akcja reklamy toczy się na Planecie Warka, gdzie ląduje (dosłownie) sławny Brazylijczyk. Tam świat mężczyzn rządzi się jasnymi zasadami: piłka nożna, kibicowanie i dobra zabawa to najważniejsze wartości. To miejsce wymarzone dla kochającego życie i piłkę Ronaldinho.

- Kiedy dostałem szansę odwiedzenia Planety Warka, nie wahałem się ani chwili. My, fani futbolu, uwielbiamy spędzać czas z przyjaciółmi, bawić się i pić piwo podczas oglądania meczu. Teraz Planeta Warka jest miejscem, w którym trzeba być – mówi Ronaldinho o udziale w kampanii. 

Ronaldinho jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie, który promował polskie piwo. Jego wizerunek jest na opakowaniach Warki, w materiałach promocyjnych i w komunikacji digital.  Sam Ronaldinho wystąpił w dwóch spotach telewizyjnych: promującym loterię Warki oraz spocie wizerunkowym, który emitowany jest od 7 czerwca w telewizji. Reklamę można obejrzeć też na kanale WarkaYT.

Kampania telewizyjna z udziałem Ronaldinho to kolejny element komunikacji Warki, która od lat niezmiennie dostarcza Polakom najlepszych piłkarskich emocji. W tym roku są to emocje związane futbolem na światowym poziomie. Warka jest sponsorem UEFA Europa League i wspiera Super Cup 2019, a w loterii promocyjnej można wygrać wyjazd do Stambułu na ten prestiżowy mecz.

- W tę kampanię doskonale wpisuje się postać Ronaldinho - zdobywcy m.in. tytułów Piłkarza Roku UEFA i zwycięzcy Ligi Mistrzów. Dzięki niemu jako kibice, jeszcze niedawno doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Teraz jako widzowie możemy podziwiać go w niemniej żywiołowych akcjach na Planecie Warka - mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec.

Zdjęcia do reklam z udziałem Ronaldinho realizowane były w Kapsztadzie i Rio de Janeiro. Za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, wyreżyserował go Maciej Kowalczuk. zdjęcia realizował Bartłomiej Kaczmarek, za dźwięk odpowiedzialne było Ztudio&Burza, a postprodukcją zajął się Televisor.

Kreację komunikacji przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Materiały BTL do kampanii oraz opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Za działania w kanale digital i w social mediach Warki odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Warka RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.29.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.