REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rośnie znaczenie dyskontów w sprzedaży alkoholi

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-09-2015, 15:46
Rośnie znaczenie dyskontów w sprzedaży alkoholi
Richard Hayes, dyrektor sprzedaży i marketingu Stock Spirits Group fot. SSG

W pierwszym półroczu 2015 roku sprzedaż alkoholi do sieci dyskontowych zyskała na znaczeniu w porównaniu do tradycyjnych i nowoczesnych form handlu, co negatywnie mogło wpłynąć na sprzedaż dużych producentów  – wynika z wypowiedzi dla serwisu portalspozywczy.pl Richarda Hayesa, dyrektora sprzedaży i marketingu Stock Spirits Group.

REKLAMA

- W pierwszym półroczu 2015 r., sprzedaż do sieci dyskontowych, której udział w całkowitej sprzedaży Stock Spirits nie jest tak duży jak w przypadku naszych największych konkurentów, zyskała na znaczeniu w porównaniu do tradycyjnych i nowoczesnych form handlu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Richard Hayes.

 - To wywarło negatywny wpływ na naszą sprzedaż. Pomimo to walczymy o rynek i już widzimy, że nasz udział w nim rośnie. Ponadto dobrze przyjęte zostały nasze nowe opakowania premium, jak też produkty, które niedawno wprowadziliśmy do sprzedaży - dodaje dyrektor Stock Spirits Group.

 Podkreśla też, że sytuacja na polskim rynku wódki stabilizuje się, po trudnym 2014 roku i trudnym pierwszym kwartale 2015 roku w wyniku zaistniałego zaburzenia rynkowego po 15-proc. podwyżce akcyzy w styczniu 2014 r. i okresie zmniejszania zapasów.

W 2014 roku producenci wódki w Polsce wyprodukowali łącznie 87,9 miliona litrów wódki, czyli o prawie 24 proc. mniej niż w 2013 roku, a taki spadek był m.in. efektem decyzji rządu o podwyższeniu akcyzy na alkohole spirytusowe o 15 proc. od początku 2014 roku i rosnących przez to cen alkoholi oraz spadków konsumpcji.

Z kolei zwiększona produkcja i nasilone zakupy przypadły na ostatnie miesiące 2013 roku, przed wprowadzeniem podwyżki podatku akcyzowego. 

Stock Spirits Group to jeden z wiodących producentów alkoholi mocnych w Europie Środkowej. Stock Spirits Group jest właścicielem marek wódki w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. Żołądkowa Gorzka, brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce oraz wódek Stock Prestige i Czysta de Luxe. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH