Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ruszyła nowa aktywacja wizerunkowa rumu Bacardi

Udział w niej biorą Żabson i Young Multi, czyli jedni z najpopularniejszych artystów sceny rapowej młodego pokolenia. W ramach akcji muzycy wchodzą w kolaborację i tworzą dedykowane utwory, prezentują teledyski oraz angażują swoich fanów. Za realizację projektu odpowiedzialne są agencje GetHero oraz OUTRAGE.

Ruszyła nowa aktywacja wizerunkowa rumu Bacardi
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 13-08-2019, 12:26

Do what moves you, czyli „rób to, co cię porusza” to dewiza, która towarzyszy aktywacji muzycznej popularnego producenta rumu. Bacardi hasłem zachęcającym do życia według własnych upodobań i cieszenia się wolnością, próbuje dotrzeć do młodego pokolenia konsumentów. W ramach kolaboracji Żabsona i Young Multiego, zainspirowanej tą ideą, powstają dwa utwory wraz z teledyskami. Artyści mają już na swoim koncie wspólne produkcje.

Cieszymy się, że nasza agencja miała swój udział w najnowszym projekcie realizowanym dla Bacardi. Wspólnie z agencją OUTRAGE opracowaliśmy zarówno koncept, jak i strategię całej kampanii - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.

„Twister”, czyli pierwszy z prezentowanych w ramach akcji utworów, to najnowszy singiel Żabsona z gościnnym udziałem Young Multiego. Energetycznego, zapadającego w pamięć „Twistera” można posłuchać na platformie Spotify. Natomiast teledysk do niego jest już dostępny na popularnym serwisie z filmami wideo. W ramach akcji raperzy będą zachęcać swoich fanów do tworzenia własnych treści, które będą nawiązywać do muzycznych klipów powstałych na potrzeby kampanii.

Wspólnie z agencją GetHero postanowiliśmy nadać nową jakość trwającej od kilku miesięcy kampanii marki Bacardi, opartej o działania z rodzimym środowiskiem muzycznym. Pierwszym z efektów naszej współpracy jest klip do numeru „Twister", mówi Piotr Szulc, Partner w agencji OUTRAGE.

Za realizację akcji odpowiadają agencje GetHero z Wrocławia oraz OUTRAGE z Warszawy. GetHero, agencja reprezentująca Young Multiego wspólnie z OUTRAGE, agencją reprezentującą Żabsona, wyspecjalizowaną w realizacji niestandardowych projektów muzycznych wypracowały mechanikę akcji. Za kreację i produkcję utworu muzycznego oraz teledysku odpowiada OUTRAGE. Za reżyserię i scenariusz teledysku odpowiada studio HDSCVM. „Twister” to początek – druga odsłona akcji zostanie zaprezentowana w czwartym kwartale 2019 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bacardi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.158.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.