Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Ruszyła nowa odsłona kampanii Trzymaj Pion

Ruszyła nowa odsłona kampanii społecznej Trzymaj Pion, w której za pomocą specjalnego przewodnika i serii podcastów z ekspertami, rodzice otrzymają wiedzę i wsparcie w zapobieganiu przedwczesnej inicjacji alkoholowej nastolatków. W tegoroczną edycję kampanii, zainicjowanej przez Grupę Żywiec, zaangażowała się aktorka i mama Paulina Holtz oraz ambasadorki i ekspertki  - psycholog dr Aleksandra Piotrowska oraz socjolog i blogerka Natalia Tur.

Ruszyła nowa odsłona kampanii Trzymaj Pion
fot. materiały prasowe

Początek roku szkolnego, często zmiana szkoły, wyjścia ze znajomymi i związana z tym presja rówieśników to tylko niektóre z sytuacji, w których warto przeprowadzić rozmowę z dzieckiem o alkoholu. Jak pokazują badania, według nastolatków to właśnie rodzice są osobami, które mają największy wpływ na to, czy spożywają oni alkohol (34%)[Postawy młodzieży wobec alkoholu, CBOS, 2016 r.]. Jak budować trwałą relację i poruszać trudne tematy w najbardziej buntowniczym okresie życia dziecka? Czy jedna, poważna rozmowa wystarczy, żeby skutecznie przygotować młodego człowieka do życiowych wyzwań?

W materiałach tworzonych na potrzeby Trzymaj Pion eksperci odpowiadają na te i wiele innych pytań. W tym roku w kampanię zaangażowała się aktorka Paulina Holtz oraz ambasadorki Trzymaj Pion: znana z mediów psycholog, dr Aleksandra Piotrowska oraz blogerka i socjolog, Natalia Nishka Tur.

„Jako mama dwóch nastolatek, ale też socjolożka i administratorka grupy na Facebooku "Rodzice Nastolatków" wiem, że rodzice mają dużo wątpliwości związanych z wychowaniem młodzieży. Podcasty, które tworzymy w ramach kampanii to solidna dawka wiedzy dla rodziców, stanowiąca pewnego rodzaju drogowskaz jak postępować” – dodaje Natalia Tur, blogerka i socjolożka, ambasadorka kampanii Trzymaj Pion.

W serii podcastów i video-podcastów ambasadorki porozmawiają również o tym, czy istnieje jeden decydujący moment na rozmowę z dzieckiem. „Dorastanie to trudny czas zarówno dla nastolatka, jak i jego rodziców. Ważne, żeby wiedzieć, jak rozmawiać, by zbudować z nim opartą na zrozumieniu relację. I między innymi o tym rozmawiamy z Natalią Tur podczas tegorocznej odsłony kampanii Trzymaj Pion” – dodaje dr Aleksandra Piotrowska, psycholog z Uniwersytetu Warszawskiego.

Aby wspierać rodziców w budowaniu relacji ze swoimi dziećmi, w ramach kampanii społecznej Trzymaj Pion powstał przewodnik „Jak rozmawiać z dzieckiem o alkoholu?”. Został on stworzony wspólnie z gronem ekspertów, specjalistów z zakresu psychologii, socjologii, terapeutów rodzinnych, terapeutów uzależnień, pedagogów oraz wychowawców na co dzień pracujących z młodzieżą, aby pomagać rodzicom w przygotowaniu się do rozmowy z dzieckiem na temat alkoholu oraz w wychowywaniu najmłodszych do odpowiedzialnych postaw związanych z alkoholem w dorosłym życiu.

Przewodnik dla rodziców, podobnie jak inne materiały tworzone na potrzeby kampanii, takie jak video, linki do podcastów, teksty eksperckie czy materiały video, znajdują się na stronie internetowej www.trzymajpion.pl.

Podcast „Trzymaj Pion” tworzony na potrzeby kampanii dostępny jest na najpopularniejszych platformach podcastowych, w tym Apple Podcasts, Spotify, Google Podcasts, Overcast, Radio Public oraz jako video-podcast na kanale YouTube Grupy Żywiec.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce 



Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    kampania Trzymaj Pion RSS ALERT    /    młodzież RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.