Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Scorpios chce zainteresować winami Sophia szerokie grono i dotrzeć do najmniejszych sklepów

Firma Sorpios chce zainteresować popularnymi niegdyś winami Sophia szerokie grono konsumentów w Polsce i dotrzeć nawet do najmniejszych sklepów zarówno w mieście jak i na wsi – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios, która jest właścicielem znaku Sophia.

Scorpios chce zainteresować winami Sophia szerokie grono i dotrzeć do najmniejszych sklepów
Nowa odsłona licencjonowanych win Sophia fot. Scorpios

- Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak wielkim sentymentem polscy konsumenci darzą wina Sophia. Cieszy nas bardzo fakt, iż z badań konsumenckich wynika, że markę znają i cenią nie tylko klienci w przedziale wiekowym 40-60 lat, lecz również reprezentanci młodego pokolenia 20-30 lat - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios.

- Szeroka oferta win Sophia i umiarkowana cena wychodzi naprzeciwko stale rosnącemu zainteresowaniu winami wśród polskich konsumentów - dodaje.

- Chcemy, żeby naszymi winami zainteresowali się klienci z szerokiego przekroju społecznego, a jest to możliwe tylko wtedy, gdy Sophia dotrze do nawet najmniejszych sklepów zarówno w mieście jak i na wsi. Takie właśnie możliwości daje silnie rozbudowana baza dystrybucyjna Grupy Eurocash – mówi również dyrektor Scorpios.

Scorpios podjęła rozmowy z Grupą Eurocash, co doprowadziło do podpisania nowej umowy licencyjnej. Pod koniec listopada Grupa Eurocash została jedynym w Polsce legalnym dystrybutorem marki win Sophia - lidera rynku wina od lat 90. do pierwszej dekady XXI wieku. 

Nowa Sophia jest dystrybuowana wyłącznie do małych i średnich sklepów, w których powalczy o odzyskanie swojej dawnej pozycji. Sophii nie będzie można znaleźć w dyskontach. Sophia ma stanowić silną pozycję w segmencie win do 10 złotych.

Sophia to jedna z najstarszych marek wina w Polsce. Po raz pierwszy na rynku pojawiła się w 1985 roku i od razu zyskała wielką popularność wśród polskich konsumentów.

Firma Scorpios przez kilka lat prowadziła na polskim rynku walkę z nielegalnym handlem winami marki Sophia. Walka dobiegła końca, a rynek został oczyszczony z nielegalnych produktów. Większość sporów z dystrybutorami związanych z marką Sophia udało się zakończyć polubownie i zawrzeć ugody.

Powrót oryginalnej Sophii na polskie stoły dokonał się za sprawą właściciela marki, firmy Scorpios, która skutecznie i definitywnie powstrzymała nielegalną konkurencję, przez wiele lat wprowadzającą do obrotu podróbki win Sophia. W efekcie tych działań oraz porozumienia pomiędzy Scorpios i Eurocash konsumenci będą mogli kupić oryginalne wina Sophia dostępne na terenie całego kraju. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    wina Sophia RSS ALERT    /    Sophia RSS ALERT    /    Scorpios RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    Andrzej Kolasa RSS ALERT    /    Eurocash RSS ALERT    /    małe sklepy RSS ALERT    /    rynek wina w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Wujek Drobicz 2017-01-10 17:20:26
    Właśnie wino musujące marki Sophia próbowaliśmy w Nowy Rok. Jest lekkie, słodkawe o owocowym aromacie, wprawia w doskonały nastrój w sam raz na miłe popołudnie po udanej imprezie!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.21.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.