Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Siedem praktyk Carlsberg Polska w Raporcie Dobrych Praktyk 2018

Siedem dobrych praktyk z zakresu zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska zostało ujętych w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2018”. Raport już po raz 17. opublikowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Siedem praktyk Carlsberg Polska w Raporcie Dobrych Praktyk 2018
fot. materiały prasowe

Firma realizuje strategię zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pn. Together Towards ZERO. Jej cele realizowane są zgodnie z misją Grupy, która opiera się na filozofii J.C. Jacobsena, założyciela Browaru Carlsberg: „Warzymy dla lepszego dziś i jutra”. Cele wyznaczono w czterech kluczowych dla Grupy Carlsberg obszarach: ograniczania emisji dwutlenku węgla, zrównoważonego gospodarowania wodą w browarach Carlsberga na świecie, odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i budowania kultury zero wypadków. Są one zgodne z celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs), ustanowionymi w 2015 roku.

W Raporcie Dobrych Praktyk 2018 znalazły się przykłady odpowiedzialnych działań Carlsberg Polska, odzwierciedlające realizację powyższych celów strategii, w podziale na 4 praktyki wieloletnie i 3 nowe.

Praktyki wieloletnie:

Kampania społeczna „Trzeźwo myślę” (cel 12 SDG) jest odpowiedzią na potrzebę edukacji nt. odpowiedzialnej konsumpcji i sprzedaży alkoholu. Kampania łączy działania edukacyjne i aktywnie angażujące konsumentów, zachęcając, by po alkohol sięgać odpowiedzialnie, zachowując „trzeźwy umysł” i kontrolę sytuacji. W ramach drugiej edycji akcji przeprowadzono badania nt. postaw konsumentów wobec alkoholu i asertywności, a także działania edukacyjne w mediach społecznościowych oraz kampanię displayową w placówkach Medicover i LUX MED w całym kraju. Kampanii towarzyszyły hasła z #Trzeźwo Myślę, a wspierali ją m.in. influencerzy - Łukasz Jakóbiak (internetowy talk-show 20 m²) oraz Marta Lech-Maciejewska (blog lifestylowo-parentingowy SuperStyler).

Zgodnie z celami Together Towards ZERO Grupa Carlsberg dąży do osiągnięcia w 2030 r. zerowego poziomu wypadkowości we wszystkich browarach Grupy (cel 8 SDG). Wieloletnia praktyka „W kierunku kultury zero wypadków” odzwierciedla działania firmy w tym zakresie. W browarach prowadzi się stały monitoring potencjalnych zagrożeń i wdraża procedury podnoszące bezpieczeństwo. Odbywają się szkolenia i programy: „Bezpieczna piątka”, „Bezpieczne Auto Carlsberga -BACa”, „Dzień Bezpieczeństwa” w browarach i szkolenia z udzielania pierwszej pomocy. Dla zwiększenia bezpieczeństwa pracowników i na drogach - już w blisko 40 proc. samochodów służbowych zamontowano alkostopy.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Carlsberg RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT    /    zrównoważony rozwój RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.217.40
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.