Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Słodownia Strzegom stawia na małe polskie browary

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2015, 14:05
Słodownia Strzegom stawia na małe polskie browary
Marcin Siemion, prezes DMG Polska, do której należy zakład w Strzegomiu fot. DMG Polska

Od 1 sierpnia br. Słodownia Strzegom wdraża nowy model współpracy z mikrobrowarami i małymi browarami rzemieślniczymi. Po uruchomieniu sklepu internetowego ze słodami, przeznaczonego głównie dla klientów detalicznych czyli domowych piwowarów to kolejny krok strzegomskiej słodowni w kierunku rozwoju piwowarstwa rzemieślniczego w Polsce.

Słodownia Strzegom wprowadza nowy cennik, przejrzysty system rabatowy i pakiety partnerskie.

- Opracowany przez nas model opiera się na analizie i zrozumieniu potrzeb naszych klientów. Mamy świadomość, że część małych browarów działa sezonowo, więc popyt na surowiec czyli na nasze słody jest różny w poszczególnych okresach roku. Dlatego, żeby ułatwić naszym partnerom bezpieczny, długofalowy rozwój wprowadziliśmy dwa różne pakiety korzyści, dopasowane do ich koncepcji biznesowych - mówi Marcin Siemion, prezes DMG Polska, do której należy zakład w Strzegomiu.

 Klientom, którzy zaopatrują się w słód w sposób nieregularny bądź dokonują jednorazowych zakupów Słodownia Strzegom proponuje Pakiet Podstawowy, obejmujący cennik bazowy i dodatkowo system upustów powiązany z wartością składanych zamówień.

- Każdemu browarowi, który zawrze z nami roczną umowę partnerską, gwarantujemy pełną dostępność produktów objętych umową i co ważniejsze niezmienność cen w trakcie trwania umowy – wyjaśnia Marcin Siemion.

– Cenimy sobie taki model stałej współpracy, bo sprawdził się już w naszych relacjach z producentami jęczmienia browarnego i innymi dostawcami. Teraz chcemy do niego zachęcić także właścicieli małych browarów.  - dodaje.

Działająca niemal nieprzerwanie od 118 lat słodownia w Strzegomiu jest obecnie jednym z trzech największych producentów słodów specjalnych na świecie. W swojej ofercie ma ponad 20 rodzajów słodów kolorowych i zbóż prażonych, produkowanych wyłącznie z jęczmienia browarnego uprawianego w Polsce. Od kilku lat jest także jednym z głównych eksporterów polskich słodów kolorowych – jej produkty trafiają do prawie 40 krajów na całym świecie, a główne kierunki to kraje starej Unii, takie jak Wlk. Brytania, Niemcy czy Francja a także Azja i Afryka.

Pod koniec 2012 roku Słodownia Strzegom uruchomiła pierwszy w branży sklep internetowy, przeznaczony głównie dla amatorów domowego piwowarstwa i mini browarów restauracyjnych. Obecnie korzysta z niego ponad 600 klientów indywidualnych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • p 04-08-2015, 15:52:
Wszystko fajnie ale w okolicach Strzegomia Słodownia, ze względu na walory zapachowe szczególnie odczuwalne w weekendy i upały, nazywana jest Smrodownią.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH