Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Soplica zmienia oblicze całej linii produktów w odpowiedzi na trend premiumizacji

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-02-2017, 12:31
Soplica zmienia oblicze całej linii produktów w odpowiedzi na trend premiumizacji
fot. CEDC

Marka Soplica, po objęciu pozycji lidera rynku wódek smakowych w ubiegłym roku, idzie za ciosem i wprowadza istotne zmiany opakowań całej linii swoich produktów, a także prezentuje nową komunikację. Zmiany są odpowiedzą na rosnący trend premiumizacji na rynku.

Soplica odpowiadając na oczekiwania konsumentów, na początku marca 2017 roku pojawi się na sklepowych półkach w zmienionym opakowaniu. Podkreśli ono jeszcze bardziej główne cechy marki: tradycję, jakość i naturalność składników. Niezmienna pozostanie ikoniczna butelka Soplicy o prostokątnym kształcie i charakterystycznych grawerach, która zdecydowanie wyróżnia ją na półce spośród pozostałych wódek smakowych. Bardziej czytelne i przejrzyste staną się etykiety marki. Dzięki większym, centralnie umieszczonym grafikom przedstawiającym owoce, łatwiejsza będzie identyfikacja ulubionego wariantu Soplicy. Zmianie ulegną też tzw. banknoty, czyli dolne części etykiet, od teraz jednolite dla wszystkich Soplic smakowych w kolorze złotym i srebrne dla czystej wódki, Soplicy Szlachetnej. Znajdzie się na nich nowe hasło, na którym teraz opierać się będzie komunikacja marki. „Kunszt tradycji od pokoleń” podkreśla niezmienną od lat jakość Soplicy bazującą na tradycji i sprawdzonych recepturach. Dodatkowo, uproszczony został też design zakrętki.

- Wszystkie te zmiany wpisują się w rosnący na naszym rynku trend premiumizacji – mówi Klaudia Krupicz, Brand Manager marki Soplica.

Ostatnią nowością jest wprowadzenie do szerokiej dystrybucji Soplicy Mirabelkowej. Od ubiegłego roku była ona dostępna jako limitowana edycja w portfolio marki, wyłącznie w butelkach o pojemności 350ml i handlu tradycyjnym. W związku z ogromnym zainteresowaniem, od początku lutego ten wariant pojawi się we wszystkich kanałach sprzedaży w pełnej gamie opakowań – 100, 200 i 500ml.

W ostatnich latach Soplica, jedna z najstarszych, polskich marek, odnosi coraz większe sukcesy. 2016 rok marka zamknęła obejmując pozycję lidera segmentu wódek smakowych na polskim rynku. Ponadto, w ciągu ostatnich trzech lat, marka urosła niemal dwukrotnie.

- Stało się tak dzięki ciągłemu poszerzaniu dostępności na rynku, licznym akcjom promocyjnym w całym kraju i wprowadzaniu na rynek nowych wariantów. Tylko w samym 2016 roku portfolio nalewek Soplicy wzbogaciło się o trzy nowe smaki, Jagodę, Cytrynę i Mirabelkę. Soplica Cytrynowa z nutą miodu, wprowadzona w ostatnim kwartale ubiegłego roku, jako zupełnie nowatorski smak, inspirowana XIX-wiecznymi recepturami cytrynówek produkowanych przez Bolesława Kasprowicza, już zdążyła stać się rynkowym hitem – mówi Klaudia Krupicz.

Producentem Soplicy jest CEDC, czołowy producent wódki na świecie oraz największa w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych.

Firma produkuje i sprzedaje takie marki z segmentu wódek, jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata.

CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech. W Polsce CEDC oferuje takie światowe marki alkoholi jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • vranco 24-04-2017, 19:31:
potwierzdzam jeden z komentarzy: Nowa seria rozni wygladem sie nieznacznie od poprzedniej linii. Zawartoscia juz bardziej. Nizszy procent alkoholu, i mniej ekstrakrow i maceratow smakowych. Cena bez zmian :(
  • pff 24-02-2017, 18:11:
chodzi tylko i wyłącznie o zejście z 32 do 30% alko przy zachowaniu starej ceny.. albo i nieznacznej podwyżce
  • Obserwator 21-02-2017, 19:06:
XIX receptura: spirytus, woda, cytryna, miód, moze jakis macerat z miodu i cytryny i to był zapewne zacny likier. A teraz nowatorski smak: spirytus, cukier i jakis ekstrakt szkoda wątroby na te wynalazki. I tak jest z całym tym smakowym alkoholem o mocy 30-32%.

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH