Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Spadki sprzedaży alkoholu w sklepach małoformatowych

W kwietniu w sklepach małoformatowych łączne wydatki na alkohole były nieznacznie niższe niż w kwietniu 2015 r., ale w ujęciu mdm wzrosły o ponad 4 proc. – podaje Biuletyn Polskiej Izby Handlu za Centrum Monitorowania Rynku.

Spadki sprzedaży alkoholu w sklepach małoformatowych
Spada sprzedaż alkoholu

Łączna wartość sprzedaży wódek czystych spadła o 5,6 proc. w porównaniu z kwietniem 2015 r. i o 3,22 proc. w porównaniu z marcem 2016 r. W omawianym okresie odnotowano też niewielkie spadki liczby transakcji zakupu tej kategorii – podaje Biuletyn Polskiej Izby Handlu za Centrum Monitorowania Rynku.

Wódki smakowe w kwietniu 2016 r. sprzedawały się lepiej niż rok wcześniej, ale w ujęciu mdm odnotowano spadek zarówno wartości ich sprzedaży (o niespełna 2 proc.), jak i liczby transakcji (o prawie 1 proc.).

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sprzedaż alkoholu RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Ferdek z Krakowa 2016-06-07 01:06:24
    No to Eurocash przyciśnie :) producentów :)
  • nie ładnie :( 2016-06-07 09:53:00
    będą kopać leżącego ?
  • szariat 2016-06-07 10:09:03
    zlikwidować całkiem, wprowadzić zakaz, nie pomagać, czyli tak trzymać.
  • sklep tradycyjny 2016-06-07 23:31:29
    kopać leżącego ? na rynku są silni finansowo producenci, z jasno określoną strategią i dobrym portfolio, np. MBWS. MBWS posiada takie marki jak William Peel, Fruits&Wine, Krupnik czy Sobieski. Wszyscy pracownicy tworzą zgrany i efektywny zespół nastawiony na szybkie zdobycie pozycji lidera rynkowego.
  • :) 2016-06-08 10:58:27
    to czemu brzmi to sarkastycznie ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.22.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.