Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Sprzedaż Brown-Forman wzrosła, ale była niższa od oczekiwań

Brown-Forman odnotowało w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2014/2015 (zakończonym 31 lipca) wzrost zysków o 5 proc. Wpływ na taki wynik miało poprawienie przychodów ze sprzedaży alkoholi pod marką Jack Daniel's, jak również zwiększenie sprzedaży na rynkach wschodzących. Mimo to wyniki koncernu były gorsze od przewidywań analityków.

Zysk Brown-Forman w omawianym kwartale wyniósł 150 mln dolarów, czyli 70 centów na akcji. W analogicznym okresie wcześniejszego roku fiskalnego producent alkoholu miał zyski na poziomie 143 mln dolarów i 66 centów na akcji.

Przychody ze sprzedaży Brown-Forman w maju, czerwcu i lipcu wzrosły o 3 proc. do poziomu 921 mln dolarów. Analitycy pytani przez Reuters spodziewali się sprzedaży na poziomie 934 mln dolarów. Marka Jack Daniel's odnotowała wzrost sprzedaży o 4 proc., a Jack Daniel's Tennessee Honey o 35 proc. Sprzedaż na rynkach wschodzących (m.in. Turcja, Rosja, Brazylia i Indonezja) wzrosła o 10 proc.

Dyrektor generalny Brown-Forman Paul Varga komentując wyniki stwierdził, że w kolejnych kwartałach koncern spodziewa się wyższych wzrostów sprzedaży, niż w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2014/2015.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paul Varga RSS ALERT    /    Brown-Forman RSS ALERT    /    Jack Daniel's RSS ALERT    /    whiskey RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.190.216
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.