Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Sprzedaż piwa spada

Wahania pogody uderzają w browary. Drugi kwartał roku przyniesie kolejny spadek w sprzedaży piwa – przewiduje branża - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Początek roku był jednym z najzimniejszych okresów w ostatnich latach. Branża piwna liczyła na poprawę pogody i sprzedaży piwa w drugim kwartale roku. Jednak jak przyznaje Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec, mimo, że początek sezonu był udany, to jednak cały drugi kwartał wypadł słabo.  
 
Jak informuje DGP Paweł Kwiatkowski z Kompanii Piwowarskiej twierdzi, że rynek w skali cąłego roku może się skórczyć nawet o 2 proc. W 2012 r. sprzedało się 37,7 tys. hl piwa.
Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sebastian Tołwiński RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    sprzedaż piwa RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • konsument z Polski 2013-06-27 19:00:51
    spozycie piwa, a w zasadzie napoju piwopodobnego będzie spadać dopóki browary będą dodawały enzymu celem skrócenia okresu warzenia oraz żółci wołowej zamiast chmielu. Na 90% piw w handlu na etykietach nie deklaruje sie chmielu jako składnika piwa. Tylko żywiec i to ten najdroższy zawiera chmiel. W Niemczech taki proceder jest ustawowo zakazany a u nas wolna amerykanka.
  • gluś 2013-06-28 11:27:37
    Prowadzę sklep piwny i mogę powiedzieć, że sprzedaż Piwa rośnie, a spada sprzedaż płynów z tankofermentatorów HGB. Nie dziwota.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.