Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stock Polska odświeża rytuał picia Żołądkowej Gorzkiej

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 02-08-2017, 14:37
Stock Polska odświeża rytuał picia Żołądkowej Gorzkiej
fot. materiały prasowe

Stock Polska przygotował dla konsumentów letnią aktywację, promującą nowy sposób konsumpcji Żołądkowej Gorzkiej – w postaci Chłodnika. Producent chce tym samym przekonać Polaków, że bez względu na prognozę pogody, mogą sięgnąć po Żołądkową Gorzką. Jednym z elementów kampanii jest Cocktail Truck – Chłodzik, który zawita do większych polskich miast, nadmorskich kurortów i na Mazury.

Żołądkowa Gorzka to alkohol, który dzięki oryginalnej recepturze doskonale sprawdzi się o każdej porze roku – także podczas lata. Chłodnik to orzeźwiająca odsłona marki i główny bohater wakacyjnej aktywacji. Wystarczy połączyć Żołądkową Gorzką z sokiem z cytryny, syropem cukrowym, lodem i wodą gazowaną.

- Żołądkowa Gorzka to trunek z dużym potencjałem, który można konsumować na wiele sposobów, bez względu na pogodę za oknem. Dzięki Chłodnikowi chcemy odświeżyć rytuał picia Żołądkowej oraz pokazać nowe okazje konsumpcji – w tym przypadku jako niezawodnego sposobu na orzeźwienie.  Połączenie Żołądkowej z lemoniadą powstało z myślą o młodszym konsumencie, który poszukuje innych smaków, inspiracji i ciekawych kompozycji. Chłodnik wpisuje się w te potrzeby. Mocno wierzymy, że orzeźwiający sposób na Żołądkową Gorzką spotka się z takim samym entuzjazmem jak Grzaniec, który promowaliśmy zimą  – mówi Magdalena Szatko, Brand Manager, Stock Polska.

W ramach kampanii w trasę wyruszył Chłodzik – Cocktail Truck Żołądkowej Gorzkiej, który pojawi się w większych miastach w Polsce, nad morzem i Mazurach, gdzie przyniesie orzeźwienie w postaci Chłodnika. Aktywacja rozpoczęła się 17 lipca we Władysławowie i zaplanowana została do końca wakacji. Informacje na temat trasy Cocktail Trucka będzie można znaleźć na profilu Żołądkowej Gorzkiej na Facebooku. Kampania wspierana jest działaniami promocyjnymi w social mediach i kanałach HoReCa. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • K1 15-08-2017, 23:55:
Zoladkowa gorzka ma potencjal. Ten smak jest jedyny w swoim rodzaju. Gdyby zwiekszyc ilosc % to sprzedaz moglaby wzrosnac. Tylko pewnie akcyza by to zniszczyla.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 427) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.