Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stock Polska odświeża rytuał picia Żołądkowej Gorzkiej

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 02-08-2017, 14:37
Stock Polska odświeża rytuał picia Żołądkowej Gorzkiej
fot. materiały prasowe

Stock Polska przygotował dla konsumentów letnią aktywację, promującą nowy sposób konsumpcji Żołądkowej Gorzkiej – w postaci Chłodnika. Producent chce tym samym przekonać Polaków, że bez względu na prognozę pogody, mogą sięgnąć po Żołądkową Gorzką. Jednym z elementów kampanii jest Cocktail Truck – Chłodzik, który zawita do większych polskich miast, nadmorskich kurortów i na Mazury.

Żołądkowa Gorzka to alkohol, który dzięki oryginalnej recepturze doskonale sprawdzi się o każdej porze roku – także podczas lata. Chłodnik to orzeźwiająca odsłona marki i główny bohater wakacyjnej aktywacji. Wystarczy połączyć Żołądkową Gorzką z sokiem z cytryny, syropem cukrowym, lodem i wodą gazowaną.

- Żołądkowa Gorzka to trunek z dużym potencjałem, który można konsumować na wiele sposobów, bez względu na pogodę za oknem. Dzięki Chłodnikowi chcemy odświeżyć rytuał picia Żołądkowej oraz pokazać nowe okazje konsumpcji – w tym przypadku jako niezawodnego sposobu na orzeźwienie.  Połączenie Żołądkowej z lemoniadą powstało z myślą o młodszym konsumencie, który poszukuje innych smaków, inspiracji i ciekawych kompozycji. Chłodnik wpisuje się w te potrzeby. Mocno wierzymy, że orzeźwiający sposób na Żołądkową Gorzką spotka się z takim samym entuzjazmem jak Grzaniec, który promowaliśmy zimą  – mówi Magdalena Szatko, Brand Manager, Stock Polska.

W ramach kampanii w trasę wyruszył Chłodzik – Cocktail Truck Żołądkowej Gorzkiej, który pojawi się w większych miastach w Polsce, nad morzem i Mazurach, gdzie przyniesie orzeźwienie w postaci Chłodnika. Aktywacja rozpoczęła się 17 lipca we Władysławowie i zaplanowana została do końca wakacji. Informacje na temat trasy Cocktail Trucka będzie można znaleźć na profilu Żołądkowej Gorzkiej na Facebooku. Kampania wspierana jest działaniami promocyjnymi w social mediach i kanałach HoReCa. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • K1 15-08-2017, 23:55:
Zoladkowa gorzka ma potencjal. Ten smak jest jedyny w swoim rodzaju. Gdyby zwiekszyc ilosc % to sprzedaz moglaby wzrosnac. Tylko pewnie akcyza by to zniszczyla.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 330) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH