Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stock Polska: Pewne regulacje niekoniecznie pozwalają na wejście alkoholi w e-commerce

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2017, 16:52
Stock Polska: Pewne regulacje niekoniecznie pozwalają na wejście alkoholi w e-commerce
Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska Sp. z o.o., fot. PTWP

– Alkohol jest przede wszystkim kategorią regulowaną i pewne regulacje niekoniecznie w łatwy sposób pozwalają na wejście w e-commerce, chociaż oczywiście alkohol można kupić przez Internet – powiedział Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska Sp. z o.o. w trakcie debaty „Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania” podczas X Forum Rynu Spożywczego i Handlu.

Dyrektor Stock Polska w trakcie dyskusji odniósł się do kategorii alkoholu wobec zmian technologicznych. Jego zdaniem produkt z handlu tradycyjnego odnajdzie się w świecie e-commerce.

– Alkohol jest przede wszystkim kategorią regulowaną i pewne regulacje niekoniecznie w łatwy sposób pozwalają na wejście w e-commerce, chociaż oczywiście alkohol można kupić przez Internet. Patrząc na zmiany zachodzące w kategorii alkoholi, dygitalizacja ma zastosowanie głównie w marketingu, ponieważ ciągle obowiązuje nas ustawa o wychowaniu w trzeźwości z 1989 roku, która powoduje, że alkohol nie może być reklamowany, z wyłączeniem piwa bezalkoholowego. Na innych rynkach nie ma to zastosowania, a u nas ma. Patrząc na dygitalizację, my jako producenci mamy tę szansę, żeby pokazać się ze swoim produktem, przekonać konsumentów, że wcale nie musi być on zły i przedstawić jego zalety w świecie cyfrowym. Ta koncentracja przede wszystkim marketingowa opiera się digitalu – tłumaczył Marek Sypek.

– Patrząc na digital szeroko pojęty w różnego rodzaju analizach, to ma on zastosowanie gigantyczne. Świat Big Data daje nam nieporównywalne możliwości w stosunku do tego, co było 10 czy 15 lat temu. Najważniejsze jest to, czy potrafimy dobrze to zanalizować i wyciągnąć odpowiednie dla nas wnioski i na tym się koncentrujemy. Mówiąc o trendach, gdzie wódka od stuleci była w Polsce produkowana, staramy się opierać naszą produkcję na tradycyjnych recepturach, jak w przypadku Saskiej, która dobrze radzi sobie na polskich rynku, a która bazuje na recepturze sprzed wieku. Saska reklamuje się z powodzeniem w Internecie. W naszej branży digital to jest przede wszystkim marketing i informacja dla konsumenta, i to jest kierunek naszego rozwoju w tej dziedzinie – wyjaśnił dyrektor zarządzający Stock Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH