Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Stock Polska: Pewne regulacje niekoniecznie pozwalają na wejście alkoholi w e-commerce

– Alkohol jest przede wszystkim kategorią regulowaną i pewne regulacje niekoniecznie w łatwy sposób pozwalają na wejście w e-commerce, chociaż oczywiście alkohol można kupić przez Internet – powiedział Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska Sp. z o.o. w trakcie debaty „Rewolucja w branży spożywczej pod dyktando nowej ekonomii: trendy, innowacje, wyzwania” podczas X Forum Rynu Spożywczego i Handlu.

Stock Polska: Pewne regulacje niekoniecznie pozwalają na wejście alkoholi w e-commerce
Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska Sp. z o.o., fot. PTWP

Dyrektor Stock Polska w trakcie dyskusji odniósł się do kategorii alkoholu wobec zmian technologicznych. Jego zdaniem produkt z handlu tradycyjnego odnajdzie się w świecie e-commerce.

– Alkohol jest przede wszystkim kategorią regulowaną i pewne regulacje niekoniecznie w łatwy sposób pozwalają na wejście w e-commerce, chociaż oczywiście alkohol można kupić przez Internet. Patrząc na zmiany zachodzące w kategorii alkoholi, dygitalizacja ma zastosowanie głównie w marketingu, ponieważ ciągle obowiązuje nas ustawa o wychowaniu w trzeźwości z 1989 roku, która powoduje, że alkohol nie może być reklamowany, z wyłączeniem piwa bezalkoholowego. Na innych rynkach nie ma to zastosowania, a u nas ma. Patrząc na dygitalizację, my jako producenci mamy tę szansę, żeby pokazać się ze swoim produktem, przekonać konsumentów, że wcale nie musi być on zły i przedstawić jego zalety w świecie cyfrowym. Ta koncentracja przede wszystkim marketingowa opiera się digitalu – tłumaczył Marek Sypek.

– Patrząc na digital szeroko pojęty w różnego rodzaju analizach, to ma on zastosowanie gigantyczne. Świat Big Data daje nam nieporównywalne możliwości w stosunku do tego, co było 10 czy 15 lat temu. Najważniejsze jest to, czy potrafimy dobrze to zanalizować i wyciągnąć odpowiednie dla nas wnioski i na tym się koncentrujemy. Mówiąc o trendach, gdzie wódka od stuleci była w Polsce produkowana, staramy się opierać naszą produkcję na tradycyjnych recepturach, jak w przypadku Saskiej, która dobrze radzi sobie na polskich rynku, a która bazuje na recepturze sprzed wieku. Saska reklamuje się z powodzeniem w Internecie. W naszej branży digital to jest przede wszystkim marketing i informacja dla konsumenta, i to jest kierunek naszego rozwoju w tej dziedzinie – wyjaśnił dyrektor zarządzający Stock Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stock Polska RSS ALERT    /    Marek Sypek RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.76.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.