REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Stock Polska przeprasza za nazywanie Żołądkowej Gorzkiej wódką

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-11-2016, 11:36
Stock Polska przeprasza konsumentów za Żołądkową Gorzką
fot. stock-polska.pl

Stock Polska przeprosił konsumentów za określanie nazwą wódka swoich alkoholi pod marką „Żołądkowa Gorzka”.

REKLAMA

Firma Stock Polska umieściła we wtorkowym wydaniu gazety „Rzeczpospolita” przeprosiny na pół strony o treści: "STOCK Polska sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie przeprasza klientów za oznaczenie swoich napojów alkoholowych "Żołądkowa Gorzka" o mocy objętościowej alkoholu wynoszącej 36% słowem "WÓDKA", pomimo, że takie napoje nie są wódką".

 W Polsce napój alkoholowy można legalnie nazywać wódką wtedy, gdy ma on moc objętościową minimum 37,5 proc. alkoholu.

Stock Polska jest częścią grupy Stock Spirits Group, czołowego producenta wódek czystych i gatunkowych oraz likierów w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa prowadzi swoją główną działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny. Grupa jest właścicielem marek wódki w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce, a także wódek Stock Prestige i Czysta de Luxe.

Stock Polska jest jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Flagowe marki spółki, takie jak Żołądkowa de Luxe od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach.

Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka,  Lubelskie i Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Łubudubu 29-11-2016, 15:56:
Bardzo dobrą agencję reklamową najwyraźniej mają :)
  • serio ? 25-11-2016, 10:45:
marcin... lol
  • Marcin 24-11-2016, 12:15:
To są praktyki od dawna znane i stosowane przez takie firmy. Dziś w półlitrowej butelce wódki o zawartości 40% koszt akcyzy to około 10zł. Stock obniżając zawartość alkoholu nie zmieniając ceny sprzedaży na każdym 1% zawartości alkoholu zarabia co najmniej 25gr. To dla tego świadomie wprowadzają konsumenta w błąd wykorzystując fakt, że mało kto wie od jakiego % zawartości alkoholu coś jest wódką a do jakiego napojem spirytusowym. Stock wciskał klientom wyrób wódko podobny jako wódkę. Należy się solidny domiar kary. Moim zdaniem teraz powinni zapłacić karę do skarbu Państwa w wysokości różnicy w akcyzie pomiędzy zawartością 36% a 40% pomnożoną przez sprzedaż za okres w jakim stosowali nieuczciwe, niezgodne z przepisami praktyki. To były by grube miliony np. na szpitale.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 329) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH