Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Stock: Rośnie zainteresowanie Polaków orzeźwiającymi koktajlami alkoholowymi (wideo)

Latem konsumenci mają wobec alkoholu zupełnie inne oczekiwania niż zimą. Zamiast rozgrzewać i uspokajać, w upalne dni trunki powinny pobudzać, orzeźwiać i w wysublimowany sposób gasić pragnienie. Polacy chętnie poszukują ponadto nowych wariantów smakowych, np. modnego tego lata połączenia alkoholu z lemoniadą.

Stock: Rośnie zainteresowanie Polaków orzeźwiającymi koktajlami alkoholowymi (wideo)
fot. Newseria

Z badań Ministerstwa Zdrowia wynika, że Polacy sięgając po alkohol, są coraz bardziej świadomymi konsumentami.  W alkoholu poszukują nie tyle mocy, ile smaku, chętnie próbują też nowych, oryginalnych receptur. Doceniamy smaki klasyczne, ale w nowoczesnej wersji. Z alkoholu Polacy nie rezygnują także latem, wówczas jednak poszukują napojów orzeźwiających oraz takich, które można łatwo i szybko przygotować.

– Takim rozwiązaniem jest Chłodnik, czyli nowy letni rytuał konsumpcji Żołądkowej Gorzkiej. Żołądkowa Gorzka to taki trunek, który wszyscy kojarzą z właściwościami rozgrzewającymi, ale letnia wersja pozwala udowodnić, że jest również idealny w wersji orzeźwiającej – mówi agencji Newseria Ewelina Łukasiak, specjalista ds. marketingu, Stock Polska.

Połączenie Żołądkowej z lemoniadą powstało z myślą o młodszym konsumencie, który poszukuje ciągle to nowych smaków, inspiracji i ciekawych kompozycji. Barmani tłumaczą, że Chłodnik na Żołądkowej Gorzkiej można przyrządzić samodzielnie w domu i zaserwować na przykład podczas garden party albo zabrać ze sobą na imprezę do znajomych.

– Chłodnik to połączenie lemoniady z Żołądkową Gorzką. Można go przygotować w różnych wariantach, bazując na czterech wersjach smakowych Żołądkowej Gorzkiej Tradycyjnej z Czarną Wiśnią, z Figą oraz z Miętą. Najważniejsze są proporcje, czyli 40 ml alkoholu, 40 ml soku z cytryny, 10 ml syropu cukrowego. Uzupełnieniem jest lód i odrobina wody gazowanej, do tego cząstka pomarańczy – mówi Marcin Groda, barman.

Statystyki pokazują, że 72 proc. Polaków lubi napić się alkoholu na świeżym powietrzu. Orzeźwiające napoje, takie jak Chłodnik, stanowią natomiast dobrą propozycję na plenerowe imprezy i wakacyjne wieczory pod chmurką.

– Spożycie alkoholi zdecydowanie rośnie na Mazurach i w kurortach nadmorskich – to miejsca, które najchętniej wybieramy na urlop czy wypoczynek weekendowy – mówi Ewelina Łukasiak.

Stock Polska chce przekonać Polaków do sięgania po nowy sposób konsumpcji alkoholi. W ramach kampanii z Władysławowa w trasę wyruszył Chłodzik –Cocktail Truck Żołądkowej Gorzkiej, który odwiedzi większe miasta nam morzem i na Mazurach. Aktualną trasę można śledzić na profilu Żołądkowej Gorzkiej na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Stock Polska RSS ALERT    /    Ewelina Łukasiak RSS ALERT    /    Marcin Groda RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    Żołądkowa Gorzka RSS ALERT    /    spożycie alkoholu RSS ALERT    /    napoje alkoholowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.