REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Stock Spirits chce marką Saska zapełnić lukę w segmencie upper stream

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-02-2016, 12:12
Stock Spirits chce marką Saska zapełnić lukę w segmencie upper stream
Marka Saska to rodzina pięciu wariantów, wśród których są zarówno warianty czyste, jak i smakowe fot. stockspirits.com

Stock Spirits Group chce marką Saska zapełnić lukę w segmencie upper stream zarówno w wódkach czystych jak i smakowych. Marka ma plasować się powyżej marek lokalnych, ale nie tak wysoko jak międzynarodowe marki premium – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager w Stock Polska.

REKLAMA

- Marka Saska powstała w odpowiedzi na lukę rynkową, na którą zwróciliśmy uwagę w wyniku naszych analiz marketingowych. Będzie ona pozycjonowana w segmencie upper mainstream zarówno, jeśli chodzi o wódki czyste, jak i smakowe. Chcemy plasować się powyżej marek lokalnych takich jak Soplica, ale jeszcze nie tak wysoko jak międzynarodowe marki premium – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Wróblewska.

- Marka Saska ma być zupełnie nową jakością dla konsumentów. To produkt, który odbiega od tego, co jest dostępne w tej chwili na rynku.  W segmencie mainstream znajdziemy przede wszystkim marki, które są bardzo tradycyjne zarówno w swoim koncepcie jak i w designie. Z kolei w segmencie premium konsument ma do wyboru jedynie marki o międzynarodowym wizerunku - dodaje.

- My natomiast oferujemy polską tradycję w nowoczesnym wydaniu. Jesteśmy mocno osadzeni w historii, z jednej strony poprzez nawiązanie nazwą do czasów saskich, z drugiej czerpiemy z bogatego dorobku kulinarnego czy gorzelniczego tamtej epoki. W tych czasach Polska słynęła z doskonałych nalewek w całej Europie. Nasza marka Saska to tradycyjny trunek zamknięty w bardzo nowoczesnym designie – podkreśla Karolina Wróblewska.

Dodaje, że Stock Spirits liczy, że po produkty te sięgną również użytkownicy kategorii premium, w której jak dotąd brakuje tradycyjnych polskich marek czerpiących z kategorii nalewek.

- W tym segmencie kluczową rolę odgrywają wódki czyste. Pod wieloma markami znajdziemy też warianty smakowe, jednak nie są one atrakcyjne dla konsumentów wódek smakowych. Należy pamiętać, że są to jednak wódki białe, aromatyzowane, perfumowane, podczas gdy koneserzy alkoholi smakowych doceniają wysoką jakość, naturalność smaku, czerpanie z kategorii nalewek. Uplasowanie Saskiej w segmencie uppermainstream to pierwszy krok w kierunku premium. Być może będziemy ten portfel dalej rozszerzać – mówi Karolina Wróblewska.

Stock Spirits Group w ostatnich tygodniach 2015 roku wprowadziła na rynek nową markę wódek Saska.

Saska to rodzina, wśród której są zarówno warianty czyste, jak i alkohole smakowe. W ofercie marki Saska znalazło się pięć wariantów: Saska Czysta, Saska Dębowa, Saska Czarny Bez, Saska Dzika Róża i Saska Śliwka Węgierka. 

Stock Spirits Group to jeden z wiodących producentów alkoholi mocnych w Europie Środkowej, który jest właścicielem marek w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. Żołądkowa Gorzka, brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce oraz wódek Stock Prestige, a także Czysta de Luxe.

Producent wódek czystych i gatunkowych oraz likierów prowadzi swoją główną działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny. Eksportuje swoje produkty do ponad 40 innych krajów na całym świecie.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • patrykc 25-02-2016, 16:16:
Musze przyznać, że nazwa jest bardzo dobra. Skojarzenia historyczne, ale i krótka, luksusowo brzmiąca.

Patryk Rykała copywriter

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH