Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stock Spirits odbudowuje pozycję w Polsce; druga połowa roku będzie lepsza

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2015, 12:17
Stock Spirits odbudowuje pozycję w Polsce; druga połowa roku będzie lepsza
fot. Łukasz Rawa

Stock Spirits Group odbudowuje pozycję firmy w Polsce i liczy, że druga połowa 2015 roku będzie lepsza – mówi serwisowi portalspozywczy.pl  Richard Hayes, dyrektor sprzedaży i marketingu Stock Spirits Group.

- Po trudnej pierwszej połowie roku, zaczynamy odbudowywać silną pozycję naszej firmy. Wierzymy, że druga połowa roku będzie lepsza, zachowujemy ostrożny optymizm. Od Świąt Wielkanocnych obserwujemy powrót do bardziej normalnych wzorców zakupowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Richard Hayes.

- Nie spodziewamy się, aby proces redukcji zapasów był kontynuowany. Mieliśmy dobry początek trzeciego kwartału i oczekujemy, że duże inwestycje w rozwój nowych produktów będą przynosić pożądane owoce – dodaje.

Podkreśla, że udział rynkowy grupy w drugim kwartale zaczął rosnąć, a zamówienia klientów w lipcu były o 11 proc. wyższe niż w czerwcu 2015 r.

 Jego zdaniem po trudnym pierwszym kwartale 2015 r. w wyniku zaistniałego zaburzenia rynkowego po 15-proc. podwyżce akcyzy w styczniu 2014 r. i okresie zmniejszania zapasów, sytuacja na polskim rynku wódki powoli się stabilizuje. 

Sprzedaż na rynku wódki w Polsce w ujęciu ilościowym spadła o 2,7 proc. w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2015 roku, ale dynamika spadku jest mniejsza niż rok wcześniej. Wartościowo sprzedaż detaliczna wzrosła o 0,8 proc.

Wolumen sprzedaży Stock Spirits Group w pierwszym półroczu tego roku wyniósł 4,9 mln 9-litrowych skrzynek, co oznacza spadek o 1,9 mln wobec analogicznego okresu przed rokiem.

Na początku tego roku na pozycję lidera rynku wódki w Polsce wysunął się CEDC, zaś Stock Spirits Group spadł na drugie miejsce.

Stock Spirits Group to jeden z wiodących producentów alkoholi mocnych w Europie Środkowej. Producent wódek czystych i gatunkowych oraz likierów,  prowadzi swoją główną działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny. Ponadto eksportuje swoje produkty do ponad 40 innych krajów na całym świecie.

Łączny wolumen sprzedaży grupy w 2014 r. wyniósł ok. 130 milionów litrów.

Stock Spirits Group jest właścicielem marek w Polsce, we Włoszech i w Czechach takich jak m.in. Żołądkowa Gorzka, brandy Stock, gorzki likier ziołowy Fernet Stock i Limonce, a także wódek Stock Prestige oraz Czysta de Luxe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.