Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stock Spirits: Segment wódek smakowych rośnie szybko w Polsce i na świecie

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-10-2013, 12:22
Stock Spirits: Segment wódek smakowych rośnie szybko w Polsce i na świecie
Christopher Heath, prezes Stock Spirits Group fot. SSG

Stock Spirits Group (SSG) ocenia, że w ostatnich latach Polacy kupują więcej wódek lepszych gatunkowo, a zamiast czystej wódki coraz chętniej sięgają po wódki smakowe. To trend, który istnieje nie tylko w Polsce, ale w wielu krajach na świecie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes Stock Spirits Group Christopher Heath.

- Polski rynek jest bardzo interesujący. W latach 2006-2007 roku konsumpcja wódki mocno rosła, ale potem w latach 2008-2012 rynek pod względem wolumenów były właściwie płaski - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Christopher Heath.

- Rósł jednak wartościowo ponieważ konsumenci kupowali alkohole lepsze gatunkowo, z wyższej półki - dodaje.

Podkreśla, że następuje też zmiana upodobań konsumentów i coraz szybciej rośnie segment wódek smakowych - nie tylko w Polsce, ale też na świecie.

- Widzimy, że następuje zmiana upodobań konsumentów, którzy przechodzą z czystej wódki na wódki smakowe, dlatego ten segment rośnie szybciej i taki jest trend nie tylko w Polsce, ale też i w wielu krajach na świecie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Heath.

- Dla nas to dobre wiadomości, bo z naszego punktu widzenia to jest wygodniejsze - konsumenci ich oczekują, my je dostarczamy, a w rezultacie zarabiamy więcej pieniędzy i wszyscy na tym wygrywamy - dodaje.

Stock Spirits Group (SSG) jest jednym z wiodących producentów alkoholi mocnych w Europie środkowo-wschodniej i lider na rynku wódki w Polsce, a roczne obroty grupy sięgają prawie 300 milionów euro. Do grupy należy ponad 25 marek, które eksportuje do ponad 40 krajów na świecie.

W Polsce, w Polmosie Lublin, grupa produkuje i sprzedaje takie marki wódek jak m.in. Czysta de Lux, Lubelska czy Żołądkowa Gorzka.

Stock Spirits Group na koniec czerwca 2013 roku miał 37,7 proc. udziału w rynku wódki w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH