Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Strongbow teraz w większym opakowaniu

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 14-03-2017, 15:12
Strongbow teraz w większym opakowaniu
fot. materiały prasowe

Marka Strongbow, cydr numer 1 na świecie, obok dotychczasowego opakowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o pojemności 800 ml.

Wprowadzenie nowego opakowania wspierać będzie intensywna kampania w Social Mediach. Aktywacje internetowe dla marki Strongbow prowadzi agencja Isignia, wsparcie PR zapewnia Roots PR. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

Na polskim rynku jest dostępny w trzech wariantach smakowych: Gold Apple, Red Berries i Dark Berries w butelkach 330 ml, Gold Apple również w butelce 800 ml. 

Cydr Strongbow w portfolio produktowym marek premium Grupy Żywiec obecny jest od marca 2015 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH