Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chris Heath, prezes Stock Spirits: W Polsce zmieniają się sposoby picia alkoholu, co daje nowe możliwości

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-03-2016, 11:07
Szef Stock Spirits: W Polsce zmieniają się sposoby picia alkoholu, co daje nowe możliwości
Chris Heath, prezes Stock Spirits Group fot. SSG

W Polsce rośnie liczba Polaków, którzy mogą sobie pozwolić na produkty alkoholowe lepszej jakości. Rośnie też konsumpcja alkoholi poza domem - ocenia prezes Stock Spirits Group, Chris Heath w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl

- Na polskim rynku wódki spodziewamy się kontynuacji trendów zmierzających w kierunku premiumizacji  - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Chris Heath.

- Wraz ze wzrostem rozporządzalnych dochodów Polaków zwiększa się też liczba konsumentów, którzy mają możliwość wyboru produktów o wyższej jakości. Dodatkowo następują też zmiany w sposobie spożywania alkoholi, ze stopniowym wzrostem konsumpcji jednorazowej oraz konsumpcji poza domem - dodaje.

- Te nowe okazje do konsumpcji są coraz mocniej rozwijającą się częścią rutyny  picia alkoholi i stwarzają możliwości dla różnych formatów produktów i wielkości opakowań, czyli przestrzeni, w której my jesteśmy szczególnie silni – mówi również Chris Heath.

Stock Spirits Group to jeden z czołowych producentów wódek gatunkowych oraz likierów w Europie Środkowo-Wschodniej. Prowadzi głównie działalność na terenie Polski, Czech, Słowacji, Włoch, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny. Łączny wolumen sprzedaży przekracza obecnie 100 milionów litrów rocznie.

Grupa eksportuje swoje produkty do ponad 40 innych krajów na całym świecie. Do czołowych marek oferowanych przez Stock należą takie produkty jak brandy Stock, gorzki likier Fernet Stock oraz Limonce, a także nowsze wyroby, takie jak wódki Stock Prestige czy Żołądkowa de Luxe.

Grupa Stock Spirits powstała w wyniku połączenia w 2008 r. dwóch spółek o ugruntowanej pozycji: Eckes & Stock i Polmos Lublin. 

Na początku 2015 roku Stock Spirits Group straciła pozycję lidera na rynku wódki w Polsce (na korzyść CEDC), a jej udziały w rynku spadły do 30,9 proc. z 38,1 proc.  rok wcześniej. Przychody grupy w Polsce spadły w ubiegłym roku do 137,2 mln euro z 168 mln euro w 2014 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH