Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Szef Wyborowa Pernod Ricard: najszybciej będą rosły segmenty premium, wzrośnie konsumpcja rumu i ginu

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-10-2017, 11:21
Szef Wyborowa Pernod Ricard: najszybciej będą rosły segmenty premium, wzrośnie konsumpcja rumu i ginu
Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard fot. WPR

Na polskim rynku alkoholi najszybciej będą rosły segmenty premium, a ludzie będą pili alkohole lepszej jakości. Polscy konsumenci będą też coraz częściej eksperymentować z takimi kategoriami jak rum i gin - mówił w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist, prezes zarządu Wyborowa Pernod Ricard oraz Pernod Ricard Central Europe.

- Sądzimy, że rozwój polskiej gospodarki i wzrost dochodów społeczeństwa pozwolą na to, że najszybciej będą rosły segmenty premium, a ludzie będą pili alkohole lepszej jakości. Uważam, że nadal rozwijać się będzie segment wódek premium i top premium, whisky top premium i inne innowacje w ramach tej kategorii - mówił w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Eric Benoist.

- Myślę też, że polscy konsumenci będą coraz częściej eksperymentować z takimi kategoriami jak rum i gin. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży ginu Beefeater w tym sezonie letnim. W Polsce mamy co prawda lokalny gin, natomiast Beefeater, który jest produktem importowanym, zapewnia inne doznania - dodał.

- Rozwijająca się konsumpcja ginu to trend, który rośnie na całym świecie, a Polska jest tego częścią. Trend ten przyjął się tutaj, zadomowił i rozwija - z czego jesteśmy bardzo zadowoleni – mówił też Eric Benoist.

Prezes Wyborowa Pernod Ricard dodał, że polski rynek alkoholi jest jednym z trudniejszych i jednym z bardziej wymagających pod względem wrażliwości cenowej i konkurencyjności. Jednak jest to też rynek rosnący w różnych nowych kategoriach takich jak gin czy rum, szampany, a także w takich większych segmentach jak whisky – gdzie rynek rośnie dwucyfrowo – i wciąż ma ogromny potencjał.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa.

W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Grupa Pernod Ricard to jeden z największych na świecie producentów i dystrybutorów win i napojów spirytusowych. W roku obrotowym 2016/2017 grupa osiągnęła ponad 9,0 mld euro przychodów ze sprzedaży. 

W skład portfela Grupy Pernod Ricard wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wiele innych marek globalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH