Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tabasco wprowadza "wściekłe psy"

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 06-08-2013, 12:08
Tabasco wprowadza

Marka Tabasco niebawem wprowadzi do sklepów duopack zawierający produkt wraz z 50ml kieliszkiem. Akcja rozpocznie się wczesną jesienią i jest uzupełnieniem prowadzonych do tej pory działań marketingowych, pozycjonujących markę jako idealny produktu do drinków i pizzy.

Ogólnopolska akcja promocyjna ma na celu podkreślenie, że popularny drink "wściekły pies" powstaje na bazie sosu oryginalnego Tabasco. Działanie zaplanowano na okres jesienny, gdy ludzie chętniej wychodzą z domów, spotykają się ze znajomymi i częściej napotykają okazję do konsumpcji alkoholu. 

Promocyjne opakowania będą dostępne w wybranych sieciach handlowych. Akcja dodatkowo będzie wspierana przez standardowe displaye promocyjne usytuowane przy pólkach z alkoholem.
 
Obecnie wyłącznym dystrybutorem marki Tabasco jest firma Develey Sp. z o o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH