Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Tatra wystartowała z nową loterią promocyjną

Tatra wystartowała z nową loterią promocyjną pod hasłem „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”.  Akcję wspiera kampania telewizyjna z nowym spotem reklamowym oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży. „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”, dodatkowo wspierana jest od 1 lutego br. spotem telewizyjnym.

Tatra wystartowała z nową loterią promocyjną
fot. materiały prasowe

– ­­­­Instant win to wciąż najlepiej oceniany przez konsumentów rodzaj promocji. Tego typu promocje mają trzy podstawowe zalety: dla konsumentów to proste zasady i prosty sposób weryfikacji wygranych, a dla producenta to lojalizacja konsumenta i wzrost sprzedaży – mówi Klaudyna Konarzewska, Kierownik marki Tatra.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej.

Loterii towarzyszy nowy spot telewizyjny, który jest emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie oraz punktach sprzedaży. Loteria rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 maja br.

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3 Group. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, za planowanie i zakup mediów Starcom. Projekty opakowań przygotowała agencja MH-ART, materiały POS agencja Global. Działania PR realizuje agencja Hope, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    alkohole niskoprocentowe RSS ALERT    /    piwo Tatra RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.243.191
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.