Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Teliani Valley Polska zwiększa przychody i poszerza bazę odbiorców

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-05-2017, 11:53
Teliani Valley Polska zwiększa przychody i poszerza bazę odbiorców
fot. telianivalley.pl

Teliani Valley Polska w 2016 roku osiągnęła 6,28 mln zł przychodów netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, co stanowi wzrost o 16,7 proc. w porównaniu z 5,38 mln zł w 2015 roku. W 2016 r. spółka zanotowała 424,3 tys. zł zysku netto wobec 787,5 tys. zł rok wcześniej.

Wzrost przychodów ze sprzedaży oraz uzyskana marża na sprzedaży wygenerowały zysk ze
sprzedaży w wysokości 584 tys. zł (wzrost o ponad 50 proc. r/r). Zysk z działalności operacyjnej wyniósł
589 tys. zł. Zysk netto wyniósł 424 tys. zł. Niższy o 30 proc. zysk z działalności operacyjnej, a co za tym
idzie niższy wynik netto w porównaniu do roku 2015, spowodowane są tym, że wyniki w 2015 r.
podniesione były przez otrzymane jednorazowe odszkodowanie. W roku 2016 taka sytuacja nie miała
miejsca.

Spółka Teliani Valley Polska w ramach swojej działalności zajmuje się importem i sprzedażą na rynku krajowym win importowanych z Gruzji, Mołdawii i Chile.

Podstawą działalności są podpisane z producentami umowy na wyłączność sprzedaży wybranych marek win. Umowa z gruzińskim producentem Teliani Valley JSC reguluje także kwestie posługiwania się nazwą i logotypem Teliani Valley.

Spółka Teliani Valley Polska ściśle współpracuje z dostawcami przy projektach marketingowych i innych działaniach wspierających sprzedaż. W stosunku do 2015 roku, nie nastąpiły znaczne
zmiany w ofercie handlowej spółki. Spółka bazuje na bezpośrednim imporcie od renomowanych producentów, którzy oferują wysoką jakość win oraz są w stanie zapewnić ciągłość dostaw w szerokim sortymencie.

W 2016 roku import z Gruzji objął 27 gatunków win podzielonych na trzy marki handlowe: Teliani Valley, GRUZIA i OldGruzia. Dodatkowo do oferty wprowadzone zostało wino w ceramicznej butelce, ściśle nawiązujące do gruzińskiej tradycji wytwarzania i przechowywania wina. Wino to pochodzi od jednego z czołowych gruzińskich producentów – firmy Askaneli Brothers. Spółka podpisała umowę handlową z tym producentem. Z Mołdawii spółka importuje 15 win jakościowych, regionalnych i stołowych, pośród których dominuje marka STORKS. Oferta win mołdawskich poszerzona została o dwie nowe pozycje win z segmentu ekonomicznego pod marką Sweet Home.

Kontynuowana jest współpraca z winnicą z Chile. Z Chile importowane są wina regionalne i jakościowe pochodzące z doliny Cholchagua w centralnej części Chile. Wina te, sygnowane marką Caballo Dorado, produkowane są w winnicy rodziny Ravanal. Oferta win chilijskich została poszerzona o dwa wina z kategorii Reserva. Sprowadzenie tych win realizowane było pod zamówienie jednej z sieci handlowych w ramach świątecznej promocji. Spółka postanowiła jednak pozostawić te wina w stałej ofercie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 349) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH