Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Trwa zbiórka crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi, wśród inwestorów Magda Gessler

Mazurska Manufaktura Alkoholi, rodzinna firma produkująca wódki i nalewki kraftowe chce powtórzyć sukces działających na konkurencyjnym rynku browarów rzemieślniczych. W tym celu wyemitowała na portalu equity crowdfundingowym akcje o wartości 4 mln zł. Jak dotąd spółka zebrała niemal 740 tys. zł, a wśród jej inwestorów znalazła się m.in. Magda Gessler. Zbiórka kapitału zaplanowana jest do końca maja.

Trwa zbiórka crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi, wśród inwestorów Magda Gessler
fot. materiały prasowe

Mazurska Manufaktura Alkoholi to mała, rodzinna firma ze Szczytna, z siedzibą w historycznym browarze założonym w 1898 roku. To właśnie w tych zabytkowych budynkach produkowane było legendarne już piwo Jurand. Działająca od 2001 roku spółka została przejęta w październiku 2016 roku przez Jakuba Gromka, który rozpoczął trwającą niemal dwa lata gruntowną restrukturyzację firmy. Pozwoliła ona m.in. na zwiększenie możliwości produkcyjnych zakładu i rozszerzenie portfela produktowego o nieznane dotąd w Polsce wysokoprocentowe wyroby kraftowe.

– W maju br. rozpoczęliśmy produkcję wódek i nalewek kraftowych. Tworzymy je metodami rzemieślniczymi, z najwyższej jakości spirytusu pszeniczno-żytniego i wody z mazurskich źródeł,  w małych partiach i w oparciu o tradycyjne receptury – mówi Jakub Gromek, główny akcjonariusz i pomysłodawca Mazurskiej Manufaktury Alkoholi.

W planach 1 proc. udziału rynku i giełda

Aby w pełni wykorzystać potencjał zmieniających się trendów rynkowych, firma rozpoczęła współpracę z platformą Beesfund.com, gdzie od kwietnia br. trwa kampania crowdfundingowa z ofertą akcji spółki. W ramach finansowania społecznościowego Mazurska Manufaktura Alkoholi chce pozyskać 4 mln zł, co stanowi 12,5 proc. akcji przedsiębiorstwa. Firma wyemitowała łącznie niemal 143 tys. akcji, każda po 29,75 zł. 

– Zebrany kapitał chcemy przeznaczyć na dalszy rozwój gamy wódek kraftowych, jak również na doposażenie i rozwój zakładu oraz dokończenie certyfikacji jakościowej IFS – mówi Jakub Gromek. – Celem emisji akcji jest także zbudowanie wokół naszej marki sieci ambasadorów – miłośników dobrych, jakościowych alkoholi – mówi Jakub Gromek.

Celem długoterminowym firmy jest uzyskanie 1 proc. udziałów wartościowych w rynku napojów spirytusowych w dwóch kategoriach: wódka oraz likiery, nalewki i smakowe napoje spirytusowe. W perspektywie pięciu lat spółka chce także wejść na New Connect lub Giełdę Papierów Wartościowych.

Każdy nowy Inwestor, który nabędzie co najmniej jedną akcję spółki o wartości 29,75 zł otrzyma Certyfikat Akcjonariusza oraz zaproszenie na coroczne walne zgromadzenie akcjonariuszy. Mazurska Manufaktura Alkoholi przygotowała też dodatkowe niespodzianki dla osób, które zakupią większą liczbę akcji. W zależności od wartości pakietu (od 250, 500, 1000 lub 2000 zł), nowi akcjonariusze otrzymają także limitowane, dedykowane alkohole z gamy produktów spółki. Inwestorzy, którzy zakupią akcje o wartości co najmniej 2 000 zł, zostaną ponadto uhonorowani imienną cegiełką w tzw. hall of fame stworzonym w historycznym browarze.

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohole rzemieślnicze RSS ALERT    /    Mazurska Manufaktura RSS ALERT    /    Jakub Gromek RSS ALERT    /    crowdfunding RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    Magda Gessler RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.209.227.199
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.