REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Trzecia wódka świata kompletnie odmienia swój wygląd

  • Autor: thespiritsbusiness.com
  • Data: 22-08-2013, 12:50
Trzecia wódka świata kompletnie odmienia swój wygląd

Wódki smakowe Absolut będą mieć kompletnie nowy wygląd. Przedstawiciele firmy nowy design produktów określają mianem "najbardziej dramatycznych zmian w historii marki" - czytamy na thespiritsbusiness.com.

REKLAMA

Na nowych butelkach znajdą się abstrakcyjne, ekspresjonistyczne obrazy, które mają zastąpić tradycyjny design z owocami bezpośrednio informującymi o tym, jaki smak ma dana wódka. - Podczas gdy większość wódek smakowych wygląda bardzo podobnie, my wprowadzamy całkowicie nowy, innowacyjny design. Wierzymy, że pozwoli on nam podtrzymać status lidera, jeśli chodzi o kreatywność - powiedział Jonas Tahlin, wicedyrektor marketingu w The Absolut Company.

Wódka Absolut to trzeci największy brand na świecie w tej kategorii. Sprzedawana jest w 126 krajach. Produkowana jest w południowej Szwecji, a jej właścicielem jest francuska grupa Pernod Ricard.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 409) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH