REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Trzeźwobus Kompanii Piwowarskiej promował odpowiedzialną konsumpcję alkoholu

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 19-10-2016, 12:34
Trzeźwobus Kompanii Piwowarskiej promował odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
fot. mat. pras.

Jeśli piwo, to nie dla kierowców; jeśli zabawa, to z głową – takie postawy promowała ekipa Trzeźwobusa, mobilnego punktu edukacji na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, powołanego do życia przez Kompanię Piwowarską. W tym roku ponownie zawitał on na największe imprezy masowe w Polsce i zaprosił do swojej strefy 174 tys. osób.

REKLAMA

Od Mirosławca po Bielsko-Białą, od Kostrzyna nad Odrą po Zator – podczas tegorocznego sezonu piwnego Trzeźwobus przemierzał całą Polskę, odwiedzając duże wydarzenia plenerowe. Edukował na temat odpowiedzialnego spożycia alkoholu studentów i celebrytów, biesiadników i żeglarzy, miłośników rocka i muzyki disco.

Dzięki współpracy Kompanii Piwowarskiej z firmą Promiler i Policją wykonano 47 700 pomiarów profesjonalnym alkomatem, a prócz tego przeprowadzono 12 000 animacji przy użyciu alkogogli i quizów oraz 1900 animacji na symulatorach jazdy. Ponadto zaangażowanie uczestników imprez w sprawy ekologii pozwoliło zebrać aż 3 tony odpadów – puszek, plastiku i opakowań papierowych.

- Niezmiernie cieszymy się, że podejmowane przez nas inicjatywy z roku na rok spotykają się z coraz większym zainteresowaniem. W sezonie letnim 2016 aż o 70% zwiększyła się liczba osób, które odwiedziły nasz Trzeźwobus i poddały się kontroli profesjonalnym alkomatem. Oby poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach następowała w podobnym tempie! – mówi Małgorzata Walędzińska-Półtorak, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

W strefie Trzeźwobusa można było nie tylko dowiedzieć się wielu ciekawostek na temat tego, jak alkohol działa na organizm, ale także osobiście się o tym przekonać bez konieczności wypicia choćby kropli. Proste czynności, takie jak otwarcie drzwi zamkniętych na klucz czy układanie klocków, stawały się niezwykle skomplikowane dla każdego, kto założył alkogogle, imitujące postrzeganie świata pod wpływem alkoholu.

- Dzięki naszym alkogoglom można było „na sucho” sprawdzić, jak nieporadny i nieskoordynowany staje się człowiek mający do 3 promili we krwi. Mamy nadzieję, że każdy uczestnik takiej zabawy w strefie Trzeźwobusa będzie miał to doświadczenie w pamięci i zachowa umiar podczas konsumpcji alkoholu – dodaje Małgorzata Walędzińska-Półtorak.

Trzeźwobus to akcja Kompanii Piwowarskiej uruchomiona w 2015 roku, mająca na celu promowanie odpowiedzialnego spożycia alkoholu, które jest jednym z filarów strategii zrównoważonego rozwoju firmy „Postaw na piwo”.

Dodatkowo w sezonie letnim Kompania Piwowarska przeszkoliła 600 sprzedawców z obszaru odpowiedzialnej sprzedaży – czyli jak nie sprzedawać alkoholu nieletnim.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 730) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 199)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH