Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Trzy Korony Browar Nowosądecki poszerza sieć dystrybucji, planuje zwiększać moce produkcyjne

Trzy Korony Browar Nowosądecki, minibrowar założony w 2013 roku w Nowym Sączu, planuje kontynuować rozszerzanie sieci dystrybucji, a w dalszych planach rozwoju jest też rozważane sukcesywne zwiększanie obecnie posiadanych mocy wytwórczych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Patuła, kierownik do spraw sprzedaży browaru.

Trzy Korony Browar Nowosądecki poszerza sieć dystrybucji, planuje zwiększać moce produkcyjne
fot. za facebook.com/TrzyKoronyBrowarNowosadecki

- W roku 2018 dystrybucję prowadziliśmy w ramach własnej sieci oraz we współpracy ze specjalistyczną hurtownią. Na początku bieżącego roku poszerzyliśmy sieć dystrybucji o kolejnego zewnętrznego partnera - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Patuła, kierownik do spraw sprzedaży browaru.

- Dalszy rozwój dystrybucji planujemy budować w oparciu o partnerów zewnętrznych, ale równolegle chcemy utrzymywać bezpośrednią relację z naszymi partnerami biznesowymi, w czym upatrujemy jedną z naszych kluczowych przewag konkurencyjnych – dodaje.

Michał Patuła podkreśla też, że browar produkuje piwo we własnym zakładzie i nie zleca produkcji na zewnątrz.     

- Nasze piwo produkujemy w Nowym Sączu, we własnym zakładzie produkcyjnym. Nie zlecamy produkcji na zewnątrz. Naszego świeżo wyprodukowane, niepasteryzowane piwa można spróbować w restauracji Browar Trzy Korony, która uzupełnia nasz zakład produkcyjny – mówi kierownik do spraw sprzedaży browaru. 

- Obecnie nasze moce produkcyjne wykorzystujemy w ok. 30 proc. zasobu. W planach dalszego rozwoju rozważamy sukcesywne zwiększanie obecnie posiadanych mocy wytwórczych - mówi też Michał Patuła.

Trzy Korony Browar Nowosądecki  w 2018 roku sprzedał 120 tys. litrów i był to wynik o ok. 15 proc. lepszy w stosunku do roku 2017. W tym czasie zmieniła się również struktura sprzedaży - w roku 2018 sprzedaż do klientów zewnętrznych przekroczyła 50 proc. produkcji Browaru. Browar chce w dalszym ciągu aktywnie rozwijać się w segmencie HoReCa, przede wszystkim w regionie Małopolski i Podkarpacia, ale nie wyklucza również dalszej ekspansji geograficznej.

Browar współpracuje głównie z rynkiem HoReCa. Obecnie piwa są w stałej sprzedaży w kilkudziesięciu miejscach w Małopolsce oraz na Podkarpaciu. Marka wciąż powiększa portfolio kontrahentów o nowe, wiodące hotele oraz restauracje w regionie. Do klientów Browaru należą m.in. Novotel Kraków, Hilton Garden Inn, Czarny Potok Resort & Spa, Heron Live Hotel oraz Aries Hotel & Spa.

Trzy Korony Browar Nowosądecki to minibrowar założony w 2013 roku w Nowym Sączu, produkujący autorskie piwa, tworzone w oparciu o tradycyjne receptury. W 2018 roku marka przeszła gruntowny rebranding, co przełożyło się na jej dynamiczny rozwój w regionie. Portfolio Browaru zawiera 7 klasycznych gatunków piw: Marcowe, Pils, Weizen, Dunkel, Koźlak, Podwójny Koźlak oraz Wheat India Pale Ale.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Trzy Korony RSS ALERT    /    Trzy Korony Browar Nowosądecki RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    Michał Patuła RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    Browar Trzy Korony RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.115.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.