Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Trzy Korony Browar Nowosądecki poszerzy ofertę o piwa bezalkoholowe, nie wyklucza ekspansji poza region

Trzy Korony Browar Nowosądecki, minibrowar założony w 2013 roku w Nowym Sączu, zwiększył w ubiegłym roku sprzedaż piwa o 15 proc. i zmienił strukturę sprzedaży. W 2019 roku chce poszerzyć ofertę o piwa bezalkoholowe, zwiększyć bazę klientów i rozpoznawalność marki. Browar, obecny głównie w regionie Małopolski i Podkarpacia, nie wyklucza dalszej ekspansji geograficznej – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Patuła, kierownik do spraw sprzedaży browaru.

Trzy Korony Browar Nowosądecki poszerzy ofertę o piwa bezalkoholowe, nie wyklucza ekspansji poza region
Michał Patuła, kierownik do spraw sprzedaży fot. Browar Trzy Korony

Trzy Korony Browar Nowosądecki produkuje autorskie piwa, tworzone w oparciu o tradycyjne receptury. Portfolio browaru zawiera 7 klasycznych gatunków piw. W 2018 roku marka przeszła gruntowny rebranding, co przełożyło się na jej dynamiczny rozwój w regionie.

-  W roku 2018 sprzedaż Browaru wyniosła 120 tys. litrów. Był to wynik o ok. 15 proc. lepszy w stosunku do roku 2017. W tym czasie zmieniła się również struktura naszej sprzedaży. W roku 2018 sprzedaż do klientów zewnętrznych przekroczyła 50 proc. produkcji Browaru - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Patuła.

- Produkujemy klasyczne piwa (7 rodzajów) i trzymamy się sprawdzonych produktów. Rynek dobrze przyjmuje naszą ofertę i w związku z tym nie planujemy wprowadzania nowych gatunków do naszego portfolio w roku 2019. Pracujemy natomiast nad poszerzeniem naszej oferty o piwo bezalkoholowe. Plany Browaru na rok 2019 zakładają również poszerzenie bazy dotychczasowych Klientów oraz przede wszystkim wzrost rozpoznawalności marki. W tym celu w 2019 roku podejmiemy liczne działania marketingowo-reklamowe - dodaje.

Gdzie oprócz sektora HoReCa sprzedawane są piwa browaru i czy „pozahorecowa” sieć dystrybucji będzie rozwijana”? - W dalszym ciągu chcemy aktywnie rozwijać się w segmencie HoReCa, przede wszystkim w regionie Małopolski i Podkarpacia, ale nie wykluczamy również dalszej ekspansji geograficznej. Jeśli natomiast chodzi o rynek detaliczny, jesteśmy obecni w wybranych sklepach alkoholowych i w takich wyselekcjonowanych miejscach w detalu planujemy się pojawiać w 2019 r. – mówi Michał Patuła.

Trzy Korony Browar Nowosądecki to minibrowar założony w 2013 roku w Nowym Sączu, produkujący autorskie piwa, tworzone w oparciu o tradycyjne receptury. Portfolio Browaru zawiera 7 klasycznych gatunków piw: Marcowe, Pils, Weizen, Dunkel, Koźlak, Podwójny Koźlak oraz Wheat India Pale Ale.

Selekcja piw_2.jpg

Browar oferuje piwa naturalnie mętne, niefiltrowane oraz wysycone naturalnym dwutlenkiem węgla. Produkowane zgodnie z Niemieckim Prawem Czystości, które dopuszcza wykorzystanie jedynie czterech składników: wody, słodu, chmielu oraz drożdży. Wysoka jakość oferowanych trunków została doceniona w ostatnich latach m.in. na najstarszym festiwalu piwnym w Polsce - Chmielakach Krasnostawskich, zdobywając złote, srebrne oraz brązowe medale w latach 2016, 2017 i 2018.

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    Trzy Korony RSS ALERT    /    Browar Trzy Korony RSS ALERT    /    Michał Patuła RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.115.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.