Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ulubione piwo Czechów w nowej odsłonie – start nowej kampanii marki Kozel

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 16-03-2018, 12:18
Ulubione piwo Czechów w nowej odsłonie – start nowej kampanii marki Kozel
fot. za kp.pl

Piwo Kozel pojawiło się na polskim rynku kilka lat temu i zdobyło rzeszę zwolenników. Docenili oni nie tylko smak Kozla, ale także sposób prowadzonej przez markę komunikacji, opartej na wykorzystaniu czeskiego humoru i charakterystycznej ikony kozła. 12 marca br. swoją premierę miał najnowszy spot, będący jednym z elementów tegorocznej kampanii marki pod hasłem „Ulubione piwo Czechów”.

Kozel jest numerem jeden w Czechach, najczęściej wybieranym piwem na tamtejszym rynku, co jest nie lada osiągnięciem, bowiem nasi południowi sąsiedzi uważani są za wymagających smakoszy i wytrawnych znawców piwa. Ogromna w tym zasługa receptury piwa pochodzącego z wioski Velké Popovice, które może się poszczycić ponad 140-letnią tradycją, a od kilku lat jest dostępne także w Polsce.

W nowej odsłonie kampanii identyfikacja wizualna Kozla została wyraźnie odświeżona. Charakterystyczny symbol marki z logotypu – który ma swój żywy odpowiednik w postaci sympatycznego kozła Oldy – nabiera prostszego, graficznego stylu. Zmiana obejmie opakowania zbiorcze, a także stopniowo rozprzestrzeni się na materiały POS i wyposażenie lokali gastronomicznych.

- Kozel, najpopularniejsza marka piwna w Czechach, od lat zyskuje swoich zwolenników i smakoszy również na naszym rynku. Kampania „Ulubione piwo Czechów” ma być zarówno ukłonem w stronę tych, którzy już jej zaufali, jak i sposobem na dotarcie do osób, które wciąż szukają swojego ulubionego piwa. Nowa identyfikacja wizualna przyciąga uwagę, jest nowoczesna i wykorzystuje ciekawą kreskę – mówi Ewa Romaniuk, Brand Manager marki Kozel.

Kozel, warzony według oryginalnych, czeskich receptur, jest dostępny w ofercie Kompanii Piwowarskiej od 2014 roku w dwóch wariantach: Kozel Ležák (4,6% alk.) to tradycyjny lager o pełnym smaku z chmielową goryczką, łączący odpowiedni poziom ekstraktu, aromatu i nagazowania oraz Kozel Černý (3,8% alk.) powstaje z połączenia mieszanki ciemnych słodów, nadających mu rubinowy kolor oraz karmelowe nuty smakowe.

Kampania Kozla trwać będzie od marca do września i obejmie spot telewizyjny, działania w digital i social mediach oraz kampanię outdoorową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Juri 27-03-2018, 18:57:
Jestem z Czech i znacznie bardziej wole produkt lubelskiej Perły. Super piwo
  • Joł 17-03-2018, 21:16:
Ale bełkot marketingowca...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane