Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ulubione piwo Czechów w nowej odsłonie – start nowej kampanii marki Kozel

Piwo Kozel pojawiło się na polskim rynku kilka lat temu i zdobyło rzeszę zwolenników. Docenili oni nie tylko smak Kozla, ale także sposób prowadzonej przez markę komunikacji, opartej na wykorzystaniu czeskiego humoru i charakterystycznej ikony kozła. 12 marca br. swoją premierę miał najnowszy spot, będący jednym z elementów tegorocznej kampanii marki pod hasłem „Ulubione piwo Czechów”.

Ulubione piwo Czechów w nowej odsłonie – start nowej kampanii marki Kozel
fot. za kp.pl

Kozel jest numerem jeden w Czechach, najczęściej wybieranym piwem na tamtejszym rynku, co jest nie lada osiągnięciem, bowiem nasi południowi sąsiedzi uważani są za wymagających smakoszy i wytrawnych znawców piwa. Ogromna w tym zasługa receptury piwa pochodzącego z wioski Velké Popovice, które może się poszczycić ponad 140-letnią tradycją, a od kilku lat jest dostępne także w Polsce.

W nowej odsłonie kampanii identyfikacja wizualna Kozla została wyraźnie odświeżona. Charakterystyczny symbol marki z logotypu – który ma swój żywy odpowiednik w postaci sympatycznego kozła Oldy – nabiera prostszego, graficznego stylu. Zmiana obejmie opakowania zbiorcze, a także stopniowo rozprzestrzeni się na materiały POS i wyposażenie lokali gastronomicznych.

- Kozel, najpopularniejsza marka piwna w Czechach, od lat zyskuje swoich zwolenników i smakoszy również na naszym rynku. Kampania „Ulubione piwo Czechów” ma być zarówno ukłonem w stronę tych, którzy już jej zaufali, jak i sposobem na dotarcie do osób, które wciąż szukają swojego ulubionego piwa. Nowa identyfikacja wizualna przyciąga uwagę, jest nowoczesna i wykorzystuje ciekawą kreskę – mówi Ewa Romaniuk, Brand Manager marki Kozel.

Kozel, warzony według oryginalnych, czeskich receptur, jest dostępny w ofercie Kompanii Piwowarskiej od 2014 roku w dwóch wariantach: Kozel Ležák (4,6% alk.) to tradycyjny lager o pełnym smaku z chmielową goryczką, łączący odpowiedni poziom ekstraktu, aromatu i nagazowania oraz Kozel Černý (3,8% alk.) powstaje z połączenia mieszanki ciemnych słodów, nadających mu rubinowy kolor oraz karmelowe nuty smakowe.

Kampania Kozla trwać będzie od marca do września i obejmie spot telewizyjny, działania w digital i social mediach oraz kampanię outdoorową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    piwo Kozel RSS ALERT    /    kozel RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Joł 2018-03-17 21:16:07
    Ale bełkot marketingowca...
  • Juri 2018-03-27 18:57:18
    Jestem z Czech i znacznie bardziej wole produkt lubelskiej Perły. Super piwo

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.