Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Sobieski wprowadza na polski rynek nową kategorię alkoholi

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-07-2015, 13:38

Na polskim rynku alkoholi pojawił się właśnie nowy produkt, który skutecznie może konkurować z piwami smakowymi i cydrami na fali poszukiwania przez konsumentów coraz lżejszych alkoholi.

Grupa Sobieski, należąca do grupy Belvedere, zgodnie z trendami, wprowadziła właśnie na rynek nowy produkt, wino z dodatkiem soku owocowego Fruits And Wine, które we Francji święci triumfy pozostając liderem swojej kategorii. 

Zauważalnym trendem na rynku alkoholi jest poszukiwanie nowych, lżejszych trunków przez konsumentów. Polacy poszukują wyrobów wyższej jakości i są otwarci na eksperymenty. Z jednej strony eksplorują więc kategorię piw specjalnych, z drugiej – chętnie sięgają po piwa smakowe i miksy piwne.

Na rynku trend ten zaowocował dynamicznym rozwojem tych dwóch kategorii piw. Producenci coraz częściej decydują się na wprowadzanie do swojej ofert gotowych miksów, czy radlerów. Wiele wskazuje jednak na to, że rynek piwa w Polsce zmierza ku nasyceniu i jego ewentualny dalszy wzrost będzie już bardzo niewielki.

Polacy przekonali się także do cydrów. Ta kategoria alkoholi coraz bardziej się rozwija, jako napój chłodzący, niskoalkoholowy, stanowiący alternatywę dla piw. Warto wspomnieć, że do niedawna cydry nie były w ogóle dostępne w Polsce. Jak na stosunkowo nową kategorię, choć znaną już przecież wcześniej, cydry notują imponujący przyrost sprzedaży, a analitycy wieszczą, że w ciągu najbliższych dwóch lat sprzedaż tego jabłkowego trunku może wzrosnąć aż o 150 proc.

Nowa kategoria win

Złote czasy nadchodzą także dla producentów i importerów win. Ponieważ polski rynek wina jest dopiero na początku drogi do dojrzałości, jest spora przestrzeń do zagospodarowania przez firmy z tej branży.

Grupa Sobieski zauważając trendy, wypuściła właśnie na rynek nowy produkt, wino z dodatkiem soku owocowego, które we Francji święci triumfy pozostając liderem swojej kategorii. 

- Wprowadzając na rynek nowy produkt chcemy przenieść na polskie ulice francuską kulturę spotkań w dobrym towarzystwie przy kieliszku delikatnego wina. Jak pokazują badania pracowni KPMG, Polacy najczęściej sięgają po wino w towarzystwie osób bliskich, podczas zabawy lub przy okazji świętowania. Jest także spora grupa (41 proc.) konsumentów, która po wina sięga bez specjalnej okazji. Wierzymy, że Polacy tym bardziej pokochają spędzanie czasu na świeżym powietrzu z kieliszkiem lekkiego wina z dodatkiem soku owocowego – mówi  Maciej Szydłowski, brand manager w Grupie Sobieski.

Wcześniej prezes Grupy Belvedere Jean-Noel Reynaud, mówił w  wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, że Grupa ma jeszcze dużo miejsca do poprawy i dużo możliwości działań w Polsce i chce wprowadzać na polski rynek nowe produkty i marki jak np. Fruits and Wine oraz Marie Brizard.

Czytaj więcej "Prezes Grupy Belvedere: Mamy jeszcze dużo możliwości w Polsce". 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH